AOPEN HQ08 med ekstra pabst blæsere + nogl~
Fra : Luke

Dato : 26-02-02 23:17

Det første indlæg kom aldrig på, så jeg prøver igen....

Har et Aopen HQ08 kabinet og der er plads til 2 80mm blæsere bagi (ved siden
af hinanden) oven over strømforsyning, hvad vej skal sådan nogen blæse og
har det noget indflydelse på varmen overhovedet, hvis man sætter sådan 2 i ?
Evt. hvor mange omdrejninger skal man op til før der er noget at hente ?

Hvis jeg nu smører noget kølepasta på min P4 cpu 1500 (sock 478)/køler, når
jeg så skal skifte køleren på den kan de så pilles fra hinanden uden
problemer ?

Og hvordan fjerne man blæseren på et grafikkort, så der evt. kan komme en
lidt mere lydløs på ?

Håber nogen kan hjælpe.

MVH
Luke