TDC skuffer igen igen igen igen
Fra : jakob wolffhechel

Dato : 26-02-02 17:58

Tjah her i dag ringer man så for at bekræfte den tekniker-tid, man har i
morgen, og inden for hvilken periode denne tekniker så ringer...

Jeg ringede til TDC sidste torsdag for at fejlmelde min linie. Der mangler
den ene af de to dynamiske IP-adresser, jeg skal have i følge min
abonnementsaftale med TDC Bredbånd.

"Supportmedarbejderen" kunne så ikke hjælpe mig.

Jeg ringer om lørdagen for at høre, om de SÅ kan hjælpe mig...

Christian tager telefonen og fortæller mig, at hans to dynamiske IP-adresser
skam virker fint hjemme hos ham. Vi parlerer lidt frem og tilbage, hvorefter
Christian så bestiller en tekniker-tid til mig onsdag d. 27nde.

I dag ringer jeg så, for at bekræfte at aftalen med teknikeren er i orden,
og indenfor hvilket tidsrum han ringer. Thor kan så fortælle mig, at der
skam IKKE er bestilt nogen tekniker-tid til mig.

Flot TDC. Nu har i så smidt en ordre på 6 dynamiske IP-adresser OG et styks
tekniker-tid væk. Hvad bliver det næste? Gad vide, hvornår jeg får internet,
der passer overens med den kontrakt, der er på dette kobberpar?

/j

Fra : [SANTA]-Muff Diver

Dato : 26-02-02 18:48

"jakob wolffhechel" <themuss@it.removethis.com> skrev i en meddelelse
> [...]
internet,
> der passer overens med den kontrakt, der er på dette kobberpar?

tja læs her....det kan være dine problemer først lige er begyndt
http://raveparty.at/DanceSquad/

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 27-02-02 13:52

"[SANTA]-Muff Diver" <muff-diver@sol.dk> wrote in message

> tja læs her....det kan være dine problemer først lige er begyndt
> http://raveparty.at/DanceSquad/

ja det lyder ikke til at være en rar historie.... jeg hår fuld forståelse
for det.. det er hammerfrustrerende, når "lortet" ikke virker..

men jeg kan sige, at det ser ud til, at mit netværk fungerer igen, + jeg har
fået mine extra ip adresser. så på trods af teknikeren ikke ringede som
aftalt, så virker det hele altså nu.

mange tak...

/j

Fra : Anders S....

Dato : 26-02-02 19:56

".
> [...]
internet,
> der passer overens med den kontrakt, der er på dette kobberpar?

Hvis du har TDC BB ADSL og har bestilt 6 dyn ip og ordren er væk skal du
kontakte 80808016 som er det firma i tdc som du har købt adsl af.

på 80808017 sidder support som er TDC internet og de har kun support på den
adsl du har, TDC Internet er ikke en del af det firma som du har købt adsl
ved..

Anders

Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet..
sikkerhed?? se på www.sikker-surf.dk

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 26-02-02 21:30

"Anders S...." <webmaster@REMOVE.sikker-surf.dk> wrote in message

> [...]
den
> adsl du har, TDC Internet er ikke en del af det firma som du har købt adsl

Nej TDC skal da ikke anklages for at gøre indgangen for kunden til
virksomheden nem vel

Fra : Steen

Dato : 27-02-02 09:20

Njaarr, man kunne jo læse det materiale man har fået med, i stedet for at
ringe til tilfældige numre...
At så Christian eller hva' supporteren end hed, burde have sagt dette er en
helt anden sag...

Steen

Fra : Sebastian

Dato : 26-02-02 23:17

> [...]
>
> Jeg ringede til TDC sidste torsdag for at fejlmelde min linie. Der mangler
> den ene af de to dynamiske IP-adresser, jeg skal have i følge min

Jeg har præcist samme problem, har lige ofret 650 kr. på kabling og switch
til at dele forbindelsen med... og så virker lortet ikke.

Jeg ringer til dem imorgen, poster resultatet i gruppen når jeg selv ved
mere.

/Sebastian

Fra : Sebastian

Dato : 02-03-02 19:04

Sebastian <casm@mail.dk> skrev
> [...]
> til at dele forbindelsen med... og så virker lortet ikke.
>
> Jeg ringer til dem imorgen, poster resultatet i gruppen når jeg selv ved

Tre dage senere, tre opringninger til TDC senere, fik jeg en support-tid
(dvs. en TDC-mand skulle ringe til mig) til imorgen, Søndag.

Imidlertid opdager jeg nu til aften, at jeg sagtens kan komme på med begge
PCer.
Går ikke ud fra at TDC har foretaget sig noget, da supporteren først ville
ringe Søndag.

Gad vide om det er et problem som kommer og går...? Hmm...

/ Sebastian