"jakob wolffhechel" <themuss@it.removethis.com> skrev i en meddelelse
news:a5gem0$esf$1@sunsite.dk...
> Tjah her i dag ringer man så for at bekræfte den tekniker-tid, man har i
> morgen, og inden for hvilken periode denne tekniker så ringer...
>
> Jeg ringede til TDC sidste torsdag for at fejlmelde min linie. Der mangler
> den ene af de to dynamiske IP-adresser, jeg skal have i følge min
> abonnementsaftale med TDC Bredbånd.
>
> "Supportmedarbejderen" kunne så ikke hjælpe mig.
>
> Jeg ringer om lørdagen for at høre, om de SÅ kan hjælpe mig...
>
> Christian tager telefonen og fortæller mig, at hans to dynamiske
IP-adresser
> skam virker fint hjemme hos ham. Vi parlerer lidt frem og tilbage,
hvorefter
> Christian så bestiller en tekniker-tid til mig onsdag d. 27nde.
>
> I dag ringer jeg så, for at bekræfte at aftalen med teknikeren er i orden,
> og indenfor hvilket tidsrum han ringer. Thor kan så fortælle mig, at der
> skam IKKE er bestilt nogen tekniker-tid til mig.
>
> Flot TDC. Nu har i så smidt en ordre på 6 dynamiske IP-adresser OG et
styks
> tekniker-tid væk. Hvad bliver det næste? Gad vide, hvornår jeg får
internet,
> der passer overens med den kontrakt, der er på dette kobberpar?
>>
tja læs her....det kan være dine problemer først lige er begyndt
http://raveparty.at/DanceSquad/