T39 - længste standbytid
Fra : Martin Mathiesen

Dato : 26-02-02 12:26

Hejsa

Når jeg har en fuldt opladet t39 viser den længste standbytid som 265 timer.
Jeg har endnu ikke været i nærheden af de berømte 300 timer den skulle kunne
klare..

Er der nogle strømslugende funktioner der kan slåes fra.

Dej har deaktiveret bluetooth samt aktiveret skærmspareren!

Fra : Claus Frigaard

Dato : 26-02-02 14:13

Davs.....

De berømte 300 timer er kun under gunstige forhold, hvis f.eks. du kun
opholdt dig tæt på og
lige under en sender/modtager, og ikke skifter som når man bevæger sig
rundt.

Lys sluger en del strøm..

Fra : Michael Jensen

Dato : 26-02-02 14:30

Og så sluger det også væsentlig mere strøm at være tilsluttet DCS 1800
nettet frem for GSM 900.

Fra : Anime

Dato : 27-02-02 14:53

"Michael Jensen" <michael-j@FJERNDETTEcool.dk> wrote in news:a5g2l4$vj0$1
@news.cybercity.dk:

> Og så sluger det også væsentlig mere strøm at være tilsluttet DCS 1800
> nettet frem for GSM 900.

Min bror's T39 ligger også på ca. 260-265 timer, så jeg tror at det er meget
normalt.

Klaus

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 28-02-02 17:05

Én ting der er meget afgørende for hvor lang standbytiden er på en
mobiltelefon, er det interval, der er mellem at operatørerne beder telefonen
om location update !