Gforce2 MX400
Fra : Anders Kristiansen

Dato : 26-02-02 10:45

Hej NG.

Jeg har et Gforce2 kort som driller mig lidt.

Jeg har prøvet at lave en benchmark i WinXP med 3DMark2001Se.
Med den driver WinXp fandt under installering (Nvidia 5.01.2001.1240) opnår
jeg 1952 point i benchmark.
Hvis jeg installerer en nyere XPDriver fra Nvicia´s hjemmeside opnår jeg kun
800 point.

Er der nogen der ved hvad hulen det kan skyldes?

Fra : Anders Kristiansen

Dato : 26-02-02 12:17

Hej igen

Jeg havde ellers prøvet med Nvidia 23.11, 27.42 og ingen af dem var
effektive.
Nu har jeg prøvet med 27,51 (fra den 24/2) og det hjalp
Nu er min score 2764 (der kom også 64 MB mere ram i maskinen)

Fra : Óðin

Dato : 27-02-02 09:45

"Anders Kristiansen" <anders_NOSPAM_sk@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu har jeg prøvet med 27,51 (fra den 24/2) og det hjalp
> Nu er min score 2764 (der kom også 64 MB mere ram i maskinen)

Hvad er systemspecifikationerne ellers på din maskine ?. 27.51, den må jeg
da også lige prøve.

Mvh.

/Óðin

Fra : RacerNiels

Dato : 26-02-02 13:17

"Anders Kristiansen" <anders_NOSPAM_sk@email.dk> wrote in message
> Hej NG.
>
> Jeg har et Gforce2 kort som driller mig lidt.

Det har jeg også. Om det driller ved jeg ikke, men hvis det kan køre bedre
end det gør nu, er det jo fint.

> [...]
opnår
> jeg 1952 point i benchmark.
> Hvis jeg installerer en nyere XPDriver fra Nvicia´s hjemmeside opnår jeg

Hvilken score er det du snakker om?? Hvad er 3DMark2001Se??

> Er der nogen der ved hvad hulen det kan skyldes?

I have no idea!

Niels

Fra : Óðin

Dato : 27-02-02 09:47

"RacerNiels" <d991793@student.dtuXXX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opnår
> kun
>
> Hvilken score er det du snakker om?? Hvad er 3DMark2001Se??

LOL måske skulle du ha' undladt at svare manden :)

Mvh.

/Óðin

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 27-02-02 13:34

> Hvilken score er det du snakker om?? Hvad er 3DMark2001Se??

Prøv at søge lidt på google, så bliver du lidt klogere
Mvh. Lars

Fra : Ronnie Brandt

Dato : 26-02-02 14:27

Jeg kan heller umiddelbart ikke hjælpe dig, men da jeg har samme kort har
jeg lige et spørgsmål:
hvad har du ellers i maskinen (CPU, RAM osv.), grunden til at jeg spørger er
at jeg føler at jeg burde kunne opnå en højere score end den jeg umiddelbart
gør, men det er jeg sikker på skyldes min maskines indhold (to upgraded
soon, very soon)

MVH Ronnie Brandt

Fra : Anders Kristiansen

Dato : 27-02-02 22:50

Jeg ved godt at det er tarveligt at lave et indlæg uden en specifikation af
maskinen men det er altså ved at være pinligt

Abit KT7A-Raid
Duron 650@927
448 MB PC133 ram
Gforce2 MX400

alt det andet er vel ligemeget i denne sammenhæng