Jeg skal have en ny telefon.
Fra : Jan Eliasen

Dato : 26-02-02 09:00

Fra : BorreBoy

Dato : 26-02-02 10:51

"Jan Eliasen" <jan@eliasen.dk> skrev i en meddelelse
news:Pine.GSO.4.44.0202260857140.7130-100000@borg.cs.auc.dk...
> Hejsa
>
> Jeg står foran at skrotte min 3210 og skal så til at vælge en ny.
>
> Krav:
> Stemmestyret opkald
> Lange SMS'er
> Mere end 100 numre i telefonbogen, og gerne mulighed for flere numre til
> een person.
> Gerne kalender, hvori man kan oprette aftaler og lignende.
> Wap - nyeste version, hvad det så end er for en.
>
> Gerne med indbygget antenne og jeg vil helst undgå nokia.

> [...]

Du skriver jo ikke hvor meget du vil gi' for den... Men jeg vil da klart
anbefale en Ericsson T68.

/Thomas.

Fra : Mobilunlock

Dato : 26-02-02 12:06

Hej.
Jeg ville aldrig købe en så dyr en telefon der ikke er blevet testet.
Telefonen er simpelt hen for ny og den har stadigvæk mange fejl.

Hvids du er ude efter en telefon som har en lang standbytid og plads til
mange telefonnumre, og en der samtidigt kan skrive lange sms, så skulle du
seriøst kigge på en 6210.
Hvids du er i tvivl om hvad det er for en telefon kan du se den på Nokia`s
hjemmeside.

--
Med Venlig Hilsen
Dragan

Mobilunlock
Mobilunlock@Hotmail.Com
Tlf. (+45) 61182646

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 26-02-02 21:11

"Mobilunlock" <Mobilunlock@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange telefonnumre, og en der samtidigt kan skrive lange sms, så skulle du

Kan skrive lange SMS'er

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-02-02 13:23

> [...]
> Wap - nyeste version, hvad det så end er for en.
>
> Gerne med indbygget antenne og jeg vil helst undgå nokia.

Alcatel f.eks 701 eller 511/512

tjek dem ud her
http://www.alcatel.com/consumer/mobilephone/product_range/home_range.htm

Michael

--
----
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Fra : **TRADS**

Dato : 26-02-02 16:09

Siemens 35i ( er ikke simlåst), med WAP, indbygget
antenne,modem,spil,alarm,stopur,kalender, diktafon, infrarødt interface,
stemmestyret opkald, intelligent ordbog, data og fax, lav din egen
ringetone, og meget
mere.... Vejer 99 g, op til 220 timer standbytid eller 6 timer taletid.
NYPRIS: ca 2495 kr.m/abb ca 3000 u/abb ( set i Fona )
Pris 900kr + Porto

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 26-02-02 17:06

"**TRADS**" <trads@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> mere.... Vejer 99 g, op til 220 timer standbytid eller 6 timer taletid.
> NYPRIS: ca 2495 kr.m/abb ca 3000 u/abb ( set i Fona )
Ikke kommet af med den endnu????

--
Mvh.
Hans-Jacob

Fra : **TRADS**

Dato : 26-02-02 19:16

Jo..2 gange
den ene gang afhentede "tosken" slet ikke pakken.
Anden gang måtte den nye person slet ikke få pengene af konen.Da den skulle
afhentes

Fra : Bill

Dato : 26-02-02 19:21

Det bedste bud er helt klart Ericsson T39 !!

Bill

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 28-02-02 14:41

> [...]
> Wap - nyeste version, hvad det så end er for en.
>
> Gerne med indbygget antenne og jeg vil helst undgå nokia.

Tja, jeg ville vælge en Nokia 6310. Ved dog ikke om den kan klare lange
SMS'er. Jeg ville da helst vælge alt andet end Nokia fra, men det er jo
smag.

Fra : Palle Ravn

Dato : 28-02-02 16:45

Du skal da have en Ericsson T65 ell. T66 ca. 2000,- ny pris.

/palle