Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C-1 Zoom eller Canon A10
Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 25-02-02 21:17

Hej NG.

Jeg skal købe et nyt digital kamera. Jeg var lige ved, at vælge C-1'eren men
så sagde min fotohandler, at billedekvaliteten ikke var helt i top. Han
foreslog en Canon A10.

Har han ret? Hvilket kamera ville i vælge?

Priserne er:

C-1 Zoom: 2000kr
A10: 2500kr.
Begge hos www.a-photo.dk

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : Henrik Kjeldsen

Dato : 25-02-02 22:05

A10 2500kr. For kr. 500,- mere får du et A20, og det er fund til prisen.
Har selv et, som jeg er meget glad for.

Venligst
Henrik :)

Mark Andreas Christensen <machs@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a5e63s$15f4$1@news.cybercity.dk...

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 26-02-02 11:45

Hej Mark.
Begge kameraer er gode til prisen, jeg troro ikke du vil kunne se forskel på
det færdige billede. En lille ting som taler til Olympus fordel er at du kan
indstille Iso verdien til 400. det kan Canon ikke.
Og så er Olympus 500.-kr billigere. Det betyder du kan få en lille taske og
et ekstra 32mb kort for den merpris Canon koster.
Til gengæld er der ikke så langt prismessigt fra canon A10 til den noget
mere "potente"A20. såååå det er svært.
Jeg har et Olympus på jobbet som jeg bruger til div. registreringer. Jeg
printer fine næroptagelser af diagrammer m.v. i 13x18cm
hilsen
Flemming Aagaard