icq 3.0x og chat ?
Fra : Jakob H K

Dato : 25-02-02 16:42

Jeg er begyndt at bruge icq igen og har hentet version 3.0x. Jeg kan dog
ikke få chat funktionen til at virke, når jeg vælger en person fra
listen er det simpelthen ikke muligt at vælge chat. Derfor ville jeg
høre om der er nogen i gruppen der bruger denne version af icq inkl chat
?

Hygge

Jakob H K

Fra : Jesper

Dato : 25-02-02 18:05

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> [...]
> listen er det simpelthen ikke muligt at vælge chat. Derfor ville jeg
> høre om der er nogen i gruppen der bruger denne version af icq inkl chat

Jeg bruger den version, jeg har dog ikke forsøgt at bruge den til chat

ICQ # 14106117

--
Jesper.
"Africa, the continent where life is spun from a thinner thread

Fra : (Lars Kristian S

Dato : 26-02-02 12:08

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> [...]
> listen er det simpelthen ikke muligt at vælge chat. Derfor ville jeg
> høre om der er nogen i gruppen der bruger denne version af icq inkl chat

Chat er endnu ikke implementeret i den version, så vidt jeg ved. Men det
kommer vel...

--
Venlig hilsen
Lars Kristian Sørensen

Fra : Jakob H K

Dato : 26-02-02 18:36

> Chat er endnu ikke implementeret i den version, så vidt jeg ved. Men det
> kommer vel...

Det er da et menupunkt, og det lykkedes mig også senere at forsøge at
initiere en chat, hvilket dog ikke lykkedes

Hygge

Jakob H K

Fra : (Lars Kristian S

Dato : 26-02-02 22:17

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> Det er da et menupunkt, og det lykkedes mig også senere at forsøge at
> initiere en chat, hvilket dog ikke lykkedes

Klip fra ReadMe-filen til ICQ 3:

Known Problems

* The latest versions of ICQ for Windows® default to very strict
security settings that prevent them from directly communicating with ICQ
for Mac. This affects peer-to-peer features such as chat and file
transfer. We hope to resolve these issues in the near future. In the
meantime, you may want to ask your contacts that use such versions of
ICQ, to lower their security settings, as they see fit.

Mao: Chat funger ikke endnu...

--
Venlig hilsen
Lars Kristian Sørensen

Fra : Jakob H K

Dato : 26-02-02 22:23

> Mao: Chat funger ikke endnu...

Det var sat... så fik du alligevel det sidste ord.. Dohhh

Gu ve om det virker med Gerrys icq, det gjorde det da engang, har du
prøvet det ?

Hygge

Jakob H K

Fra : (Lars Kristian S

Dato : 27-02-02 14:28

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> Gu ve om det virker med Gerrys icq, det gjorde det da engang, har du
> prøvet det ?

Ja, chat? Det fungerer fint med Gerry´s i 9, men jeg ved ikke om det
kører i X-versionen. Har ikke prøvet.

--
Venlig hilsen
Lars Kristian Sørensen

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 27-02-02 20:32

Lars Kristian Sørensen <lars.kr.sorensen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> meantime, you may want to ask your contacts that use such versions of
> ICQ, to lower their security settings, as they see fit.

Jo den ene vej funker det ihvertfald. Man kan på pc slå disse security
settings fra. Så kan pc'en starte en chat med en mac - men jeg kan ikke
få det til at virke den anden vej.

anr

"A lifetime of working in a nuclear power plant has givin me a healty
green glow. And left me as impotent as a Nevada boxing commissioner."
-Montgomery Burns