Spørgsmål om USB 1.1 og 2.0 HJÆLP søges
Fra : El Capitano

Dato : 25-02-02 17:46

Jeg har tænkt mig at købe et pcmcia kort med USB 2.0 porte.
Kan der benyttes hardware i USB 2.0 som er beregnet til en USB 1.1??
Er stikkene de samme i USB 2.0 og 1.1

Jeg kører win xp pro dk, hvis det har nogen betydning

Håber på hurtig hjælp
Venlig hilsen
EC

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-02-02 17:48

"El Capitano" <elcapitano@pc.dk> wrote in message
> Jeg har tænkt mig at købe et pcmcia kort med USB 2.0 porte.
> Kan der benyttes hardware i USB 2.0 som er beregnet til en USB 1.1??
> Er stikkene de samme i USB 2.0 og 1.1

USB2 er bagkombatibel

Fra : El Capitano

Dato : 25-02-02 18:30

Tilgiv jeg spørger igen. Betyder bagkombatibel, at stik er de samme og jeg
kan bruge "gammelt" hardware i sådan et kort, for det er lige hvad jeg har
håbet på at kunne, for jeg har kun tænkt på at købe ny CD-brænder som er USB
2, både printer, scanner og webcamera jeg har er USB 1 og der er ingen USB
port i min gamle bærbar, som eller kører godt
Få en forsat god aften
Venlig hilsen
EC

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-02-02 18:33

> [...]
> 2, både printer, scanner og webcamera jeg har er USB 1 og der er ingen USB
> port i min gamle bærbar, som eller kører godt

Ja det er korrekt anslået

> Få en forsat god aften

Iligemåde

Fra : El Capitano

Dato : 25-02-02 19:12

Rigtig mange tak for vejledning så vil jeg straks bestille et sådan kort og
min kone vil blive glad for så kan hun bruge tilbehøret.
Endnu en gang tak