vin: Deer Valley
Fra : bmn

Dato : 25-02-02 16:55

En forespørgsel:

Kan nogen fortælle mig hvor på sydsjælland eller i Københavnsområdet jeg kan
købe den dejlige og meget specielle Californiske hvidvin "Deer Valley"?

Den hidtidige importør "Allied Domecq Spirits & Wine" fører den ikke mere og
kan ikke oplyse om evt. ny importør.

Er der andre nyhedsgrupper, der er mere oplagte at stille denne slags
spørgsmål?

mvh
Bodil Nielsen

Fra : R.N.

Dato : 25-02-02 23:32

"bmn" skrev i en meddelelse
> [...]

> købe den dejlige og meget specielle Californiske hvidvin "Deer Valley"?

> Den hidtidige importør "Allied Domecq Spirits & Wine" fører den ikke mere

Jeg tror da bestemt, at jeg købte sådan en flaske hos ISO for 3 år siden.
ISO findes rundt omkring i hele Storkøbenhavn, om den findes over hele
landet ved
jeg ikke.

Venlig hilsen Ruth

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 26-02-02 07:07

"bmn" <bmn@mobilixnet.dk> skrev följande i meddelandet...
> En forespørgsel:
>
> Kan nogen fortælle mig hvor på sydsjælland eller i Københavnsområdet
> jeg kan købe den dejlige og meget specielle Californiske hvidvin "Deer
> Valley"?

Mener du ikke "Bear Valley", hhv. som rød, hvid, rosé?

Hvis det er den... så forhandles den hos Kvickly.
Jeg har dog ikke lige kigget efter fornyligt. Kommer der ikke så tit

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Borgmestervinen.
Château Pétrus fra Pomerol (Grand Vin) er som skabt til at imponere.
Pétrus er dog ikke længere verdens dyreste rødvin, men billig er den
ikke. Køb den nu.. DKK500,- (kun få tilbage;)

Fra : bmn

Dato : 27-02-02 07:53

Nej, det er ikke en fejlskrivning.
Det drejer sig om en meget speciel vin.
Har lige fået at vide fra importøren,
at de ikke længere sælger til almindelige forretninger men kun til
diplomatiet via frihavnen.
Derfor jagter jeg de sidste rester i detailforretninger.

mvh Bodil Nielsen

Fra : R.N.

Dato : 28-02-02 19:20

"bmn" skrev i en meddelelse

> [...]
> diplomatiet via frihavnen.
> Derfor jagter jeg de sidste rester i detailforretninger.

Ih, det skulle jeg bare have vidst den gang. Jeg gav ikke ret megt for den.
jeg brugte den som gave ved et familietræf, og da jeg var på vej ind ad
døren tænkte jeg, at jeg egentlig burde have givet mig tid til at finde en
vin der var lidt mere fin og anerkendt.

Tænk en gang.

Venlig hilsen elena@io.dk