SP : Point of View GeForce3 Ti200 TV-Out
Fra : Espergærde

Dato : 25-02-02 15:40

Point of View GeForce3 Ti200 TV-Out til 1595,-

Er der nogen der ved om det er et godt kort ??

Kenneth

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-02-02 19:00

"Espergærde" <salg@smallblock.dk> skrev i en meddelelse
> Point of View GeForce3 Ti200 TV-Out til 1595,-
>
> Er der nogen der ved om det er et godt kort ??
>
> Kenneth

Det er super godt til 3D-spil og den slags. Det virker udemærket til
billedoverførsel til TV, når man ellers har fået det til at virke. Jeg vil
fraråde dig at købe et kort med en phillips TV chip, sådan en har jeg nemlig
selv og det tog sin tid at få det til at funke mht TV overførelse..
Kortet understøtter desværre ikke twinview, hvilket vil sige at du både kan
se billedet på TV'et og på Comskærmen. Havde det gjort det ville det havde
været det perfekte kort.
Jeg har løst problemet vha af en trådløs mus (har TV inde i stuen og com i
arbejdsværelset).

Mvh Thomas

Fra : Chevy

Dato : 25-02-02 22:57

Hej Thomas

Tak for svaret.
Hvordan kan det være at det er SÅ billigt, når man tænker på alle andre der
koster over 3000,- ?
Vil det virke med et B&O tv ?

Kenneth

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-02-02 23:06

"Chevy" <info@first-data.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Thomas
>
> Tak for svaret.
> Hvordan kan det være at det er SÅ billigt, når man tænker på alle andre
der
> koster over 3000,- ?
> Vil det virke med et B&O tv ?

Jeg tror det er samme standard version som sidder i min Medion computer. Jeg
ved ikke hvorfor det er så billigt, men hvis du kan få det for 1500 skal du
købe det. Sålænge det er med geforce3 200ti chipsettet. Hvorfor andre er
dyre? Mener du samme slags kort, af et andet mærke? Det ved jeg ikke, men
der er sikkert blæser på og den slags det løber jo hurtigt op ;) Blæseren
kan sagtens undværes indtil det bliver nødvendigt med OC.
Spørg hvor du køber kortet om det virker til B&O for at være helt sikker.
Men check det her på dit TV:

Kan du, under en eller anden menu, sætte din scart (f.eks EXT2) til at køre
SVHS ? Hvis du kan det kan du godt regne med at det vil virke.
Hvis du IKKE kan kan det godt funke alligevel, men spørg først.

Mvh Thomas