bredbånd
Fra : kenneth christensen

Dato : 25-02-02 15:07

hej allesammen

er der nogen der ved hvad der er den billigste løsning hvis man gerne vil
have ca.20 servere stående med en minimum 512/512 linje.

m.v.h

kenneth christensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-02-02 15:10

"kenneth christensen" <kabc123@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ved hvad der er den billigste løsning hvis man gerne
vil
> have ca.20 servere stående med en minimum 512/512 linje.

Boomtown ADSL er vist billigste produkt i den hastighed
www.boomtown.net

Personligt ville jeg nok vælge Pro@ccess ADSL. Her har du også mulighed
for at få flere IP'er (det skriver du ikke noget om du vil have)

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 25-02-02 15:19

Den Mon, 25 Feb 2002 15:10:13 +0100 skrev "Martin Højriis
Kristensen" <usenet@makr.dk> :

>Boomtown ADSL er vist billigste produkt i den hastighed
>www.boomtown.net

"Her kan du downloade produktbladet for boomtown ADSL i tekst
format" - hvorefter jeg får

"ÐÏࡱá >
þÿ
U  W
þÿÿÿ T .........."

et Word dokument.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-02-02 15:23

"Morten Kjaer Nielsen"
<mortens.usenet.spamtrap.fra.15112000@gummiand.dk> skrev i en meddelelse
> "Her kan du downloade produktbladet for boomtown ADSL i tekst
> format" - hvorefter jeg får
> et Word dokument.

Har set den..
Jeg tror dem der står bag mener at Word er et generisk tekst-format

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Flemming Mahler Lars~

Dato : 25-02-02 17:28

Martin Højriis Kristensen wrote:

> Har set den..
> Jeg tror dem der står bag mener at Word er et generisk tekst-format

Nej, det er en fejl og den er ved at blive rettet.

(( Flemming ))
--
Flemming Mahler Larsen, Media & Portal Technology @ TDC Internet
http://card.netfactory.dk/ , +45 3552 6452

Fra : Gerner

Dato : 25-02-02 16:35

On Mon, 25 Feb 2002 15:19:21 +0100, Morten Kjaer Nielsen
<mortens.usenet.spamtrap.fra.15112000@gummiand.dk> wrote:

> [...]
>Kristensen" <usenet@makr.dk> :

>"Her kan du downloade produktbladet for boomtown ADSL i tekst

Tja, med en wordviewer installeret, står der f.eks.:

Produktblad for Boomtown ADSL
Hvad er ADSL?   ADSL er en bredbåndteknologi, der giver væsentligt højere
hastigheder på adgang til internet end andre teknologier som f.eks. en normal
PSTN- eller ISDN telefonlinie. ADSL er en forkortelse for Asymmetric Digital
Subscriber Line og er en teknologi, som giver dig din egen datalinie til
internet. Forbindelsen etableres på den samme fysiske forbindelse som din
normale PSTN- eller ISDN telefonlinie. ADSL giver mulighed for asymmetriske og
symmetriske hastigheder. Boomtown er en symmetrisk hastighed - dvs. at man kan
up- og downloade med samme hastighed.
Hvad er Boomtown ADSL?   Boomtown ADSL indeholder en ADSL-forbindelse,
internetabonnement samt medlemskab af Boomtown City.

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 25-02-02 16:46

Den Mon, 25 Feb 2002 16:35:24 +0100 skrev Gerner
<gerner@teknik.dk> :

>Tja, med en wordviewer installeret, står der f.eks.:

Wauu!

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-02-02 11:58

kenneth christensen skrev:

>er der nogen der ved hvad der er den billigste løsning hvis man gerne vil
>have ca.20 servere stående med en minimum 512/512 linje.

Bibemærkning:
Du behøver ikke spekulere på en løsning hvor du *garanterer* hver
bruger 512 kbit. På min handelsskoles IT-afdeling delte vi for et
år siden en 512 kbit linje mellem ca. 200 brugere. Nu er den
opgraderet til 2 Mbit. Det er fint til normal brug.

--
Bertel