Fra : Lene

Dato : 25-02-02 12:44

Fra: "Lene" <klemes@post12.dk>
Emne: Re: LET IGEN
Dato: 25. februar 2002 12:40

"Christian Vandsø" <christian@fabel.dk> skrev i en meddelelse
news:5nvj7usgeqtioablif9sta7sbk8nfdvup4@4ax.com...

> Ja - og det er ganske gratis; spis mindre fedt, bevæg dig mere.
>
> Og så det mindre flabede svar: ja, der findes alternativer til
> letigen. Spørg din læge - jeg kender ikke priserne på de forskellige
> produkter.
>
> /Chrisitan
> --
> [ http://vis.mig.et.geekshow.dk ]
> [ Non semper ea sunt quae videntur. ]

Du har ret Christian, men en kørestolsbruger har utrolig svært ved at dyrke
motion, og det med at spise mindre og sundt gør jeg så sandelig samtidig.
Jeg mener at nogle af de gamle produkter som Dobesin er blevet forbudt
gennem EU-krav, de kostede kun omkring det halve.
Venter spændt på et nyt produkt fra USA, som skulle påvirke de enzymer der
har med sultfornemmelsen i hjernen.

PS: men midicindroducenterne kan jo ta`ågerpriser for alt der hører under
veldfærdsprodukter,og nul tilskud fra det offentlige, selv om mange får
gammelmandssukkersyge grundet fedme.Var det så ikke bedre at forebygge?

hilsen Lene

Fra : Webwoman

Dato : 25-02-02 21:04

"Lene" <klemes@post12.dk> skrev i en meddelelse

> Du har ret Christian, men en kørestolsbruger har utrolig svært ved at
dyrke
> motion,

http://www.journalism.sdu.dk/web-stud/alle/liv/sportogfritid/redaktion1/spor
tersun.htm

http://www.krop-fysik.dk/public_html/base/kf1998-4/lasanta.htm

http://www.handivid.dk/handicap-idraet/douglas.htm

> PS: men midicindroducenterne kan jo ta`ågerpriser for alt der hører under
> veldfærdsprodukter,og nul tilskud fra det offentlige,

De tager den pris, de kan få.... ligesom jeg tager den løn, jeg kan få
arbejdsgiveren til at betale! *S*

> selv om mange får gammelmandssukkersyge grundet fedme.Var det så ikke
bedre at forebygge?

Jo.. det havde været bedre at forebygge frem for at acceptere at man bliver
fed og dermed en udgift for andre (samfundet)

Mvh. Lisbeth