Andet multimedie
bentjuul 3670
Illustrator 10 -> 8
Fra : Stuffy

Dato : 25-02-02 09:01

Hej

Jeg har en Windows Illustrator 10 fil, som nu skal åbnes på en Mac
Illustrator 8.

Det kan den ikke og jeg kan ikke finde noget sted i AI 10 at konvertere den.

Hvad gør man så?

Hilsen JImmy

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 25-02-02 10:56

Stuffy skrev: (messageID:

> [...]
> Illustrator 8.
>
> Det kan den ikke og jeg kan ikke finde noget sted i AI 10 at konvertere

Kan du ikke bruge 'File' > 'Save As' (eller 'Save a copy'). Hos mig (AI9,
Windows) kan jeg uden problemer vælge at gemme i ældre formater på den måde.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Stuffy

Dato : 25-02-02 15:01

> Kan du ikke bruge 'File' > 'Save As' (eller 'Save a copy'). Hos mig (AI9,
> Windows) kan jeg uden problemer vælge at gemme i ældre formater på den
måde.

Tak for svaret - har fundet ud af, at det er en beta-version af AI10 og man
kan derfor ikke gemme i tidligere formater.

Takker, Jimmy

Fra : Ammitz

Dato : 25-02-02 13:58

Når du gemmer dit dokument 'GEM SOM' har du mulighed for i en elevator
at vælge alle tidligere versioner, helt ned til 3.0/3.2 så det er ganske
enkelt.
Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Ammitz

Dato : 25-02-02 17:14

Hvis du kan sende jobbet til mig, skal jeg gerne konvertere det for dig
og returnere.
Hvis det altså kna lade sig gøre at jeg lukker det op i en ikke
BETA-version.
Ammiz
birgit@kj-offset.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Stuffy

Dato : 25-02-02 21:40

> Hvis du kan sende jobbet til mig, skal jeg gerne konvertere det for dig
> og returnere.

Hej

Tak for tilbuddet - jeg fik det dog løst ved at åbne det i AI 10b, vælge
alt, kopiere og sætte det ind i AI 8.

Tak for svarene - Jimmy