samsø
Fra : ...

Dato : 25-02-02 02:15

Er der nogen der har oplysningen om Buhr/buur på Samsø omkring 1891 og
fremad. Jeg søger oplysninger om Barbara Katrine Jørgensen Buur som blev
gift med Jens Christiansen oplysninger om ham er også velkomne

Fra : Jean Seeberg

Dato : 25-02-02 14:20

Hej Elmevej 5.

Sjovt navn iøvrigt !! eller er der et rigtig navn ?

Jeg har sendt dig 4 sider fra bogen "Samsøs Historie fra 1946"

Her er der omtalt 4 stk Buur.

På din mails-ads: Elmevej-5@mail.tele.dk

Jeg vil også gøre dig opmærksom på: http://www.genealogy-samsoe.dk/

Hilsen Jean
jean@seeberg.dk

Fra : Michael Lund

Dato : 25-02-02 20:02

Hej

Som du måske allerede har fornemmet er vi en del fra den forholdsvis
nystiftede forening Slægtshistorisk forening Samsø, der bare venter på
forespørgelser fra "fremmede".

I folketællingen 1901 er der følgende:

Jens Kristian Kristiansen, mand, født d. 18/8 1870, gift, fødested
Tranebjerg, Husfader, Husejer med agerbrug, gift 1893, 2 børn.

Barbara Katrine Jørgensen Buhr, kvinde, 22/8 1869, gift, fødested
Tranebjerg, Husmoder, gift 1893, 2 børn.

Marie Dorthe Buhr Kristiansen, pige, 20/7 1894, ugift, fødested Tranebjerg.

Jørgen Buhr Kristiansen, dreng, 23/2 1896, ugift, fødested Tranebjerg.

Jeg er sikker på at andre fra foreningen kan give dig flere oplysninger.

Mvh.
Michael Lund

Fra : Jean Seeberg

Dato : 26-02-02 01:05

Hej igen.
Som jeg skrev i sidste meddelelse havde jeg sendt oplysninger til dig privat
på nedenstående mail ads., men den er kommet tilbage, se nedenfor.

Det var affotograferinger af nemhedsskyld, men jeg vil ikke skrive dem af
og sende dem her på NG førend jeg hører fra dig igen, med navnet på
afsenderen, DIG da jeg gerne vil vide hvem jeg sender en hjælpende hånd.

Hilsen Jean

The original message was received at Mon, 25 Feb 2002 14:22:48 +0100 (CET)
from localhost. [127.0.0.1]

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<Elmevej-5@mail.tele.dk>
(reason: 550 Invalid recipient: <Elmevej-5@mail.tele.dk>)