Forbindelse mellem PC og 8210
Fra : Troels Nielsen

Dato : 24-02-02 23:08

Jeg har en Nokia 8210 og en bærbar computer med IR port. I den forbindelse
har jeg et par spørgsmål :

1) Om det er mulig at redigere og tage sikkerhedskopi af sin telefonbog via
en IR forbindelse.

2) Om man skal have et specielt program til dette, og i givet fald hvor kan
man finde/downloade det?

Jeg ville blive glad hvis der er nogle tekniske "nørder" der kan svare på
disse spørgsmål.

På forhånd tak

Mvh Troels

Fra : Peter Rongsted

Dato : 25-02-02 09:14

"Troels Nielsen" <Troels.Nielsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>har jeg et par spørgsmål :
>
>1) Om det er mulig at redigere og tage sikkerhedskopi af sin telefonbog via

Ja

>2) Om man skal have et specielt program til dette, og i givet fald hvor kan
>man finde/downloade det?

Nokia har en PC Suite til 8210. Men den kan kun køre på Win 9x
Du kan evt bruge programmet Logomanager. Det er shareware, men du kan
redigere telefonbogen med demo udgaven. Man kan også tage en fuld
backup, men jeg mener man skal have den registrerede udgave til det.

Efter min mening er det pengene værd. Mike (han skriver programmet)
reagerer hurtigt på nye telefoner og oprgadering er gratis. Der har fx
været support for 6310 siden 17. jan.

>Jeg ville blive glad hvis der er nogle tekniske "nørder" der kan svare på
>disse spørgsmål.

Håber du er glad nu.

Peter

Fra : Peter Rongsted