Mp3Hardwares handelsmetoder :(
Fra : Bettina M. Gregersen

Dato : 24-02-02 21:07

Min søn har netop købt et keyboard hos Mp3Hardware.
Da keyboardet ankom, var det slået i stykker.
Han kontaktede Mp3Hardware (første tlf. siden e-mail), som kun kunne oplyse
min søn, at han skulle sende keyboardet retur.
De ville ikke dække den udgift, han få med porto og ekspedition - som vel
BURDE være dækket af "porto og ekspedition" og dermed en forsvarlig
forsendelse. Denne udgift vil blive min søns alene. Han sender ikke
keyboardet retur, da han ikke aner, hvad dette kan koste ham i sidste ende!!

Såå.... til alle I, der overvejer at handle hos www.Mp3Hardware.dk (efter
anbefaling fra www.edbpriser.dk) - køb KUN hvis du er villig til at betale
måske flere hundrede kroner, end den pris du sagde OK til fra starten.

Mvh Bettina M. Gregersen

Fra : [DK]TaReC

Dato : 24-02-02 21:09

Kun kun tilføje at efter utrolig dårlig service fra mp3hardware.dk (dengang
de kaldte sig alchemist data) ville jeg også fraråde at handle med dem.

Men man lærer jo af ens fejltagelser. :-/

vh Rune Christiansen

Fra : Henning

Dato : 24-02-02 21:45

On Sun, 24 Feb 2002 21:06:40 +0100, "Bettina M. Gregersen"
<bettina31@yahoo.com> wrote:

> [...]
>anbefaling fra www.edbpriser.dk) - køb KUN hvis du er villig til at betale
>måske flere hundrede kroner, end den pris du sagde OK til fra starten.

Inden du råber op og spreder "advarsler" burde du sætte dig ind i
almindelig lovgivning for postordre! Naturligvis skal du betale
returporto, lige så naturligt det ville være at du selv betalte
busbilletten, hvis det var købt i Føtex?
Læs evt. mere hos Forbrugerstyrelsen http://www.fs.dk/pj/retogpli.htm

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Leony

Dato : 24-02-02 22:10

"Bettina M. Gregersen" <bettina31@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Min søn har netop købt et keyboard hos Mp3Hardware.
> Da keyboardet ankom, var det slået i stykker.

Bare af nysgerrighed:
Var der synlige skader på pakken det ankom i eller er det slået i stykker
inden det blev lagt i æsken.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/