Hvilken motionscykel skal jeg vælge ?
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 24-02-02 16:34

Hej i gruppen

Jeg vil gerne høre om i har nogle gode råd,
i forbindelse med mit forestående køb af en motioncykel.

Jeg vil nemlig skifte min gamle "remtrækker" ud med en magnetbelastet med
pulsmåler, den gamle har sammen med ændrede kostvane og lange gåture,
hjulpet mig til et vægttab på 21,3 kg på 12 md.

Men jeg skulle gerne tabe mig endnu 15 kg i løbet af 2002, inden jeg
skal/kan
blive opereret for en bughulebrok.

Prisen skulle gerne ligge mellem 1500,- til 2500,- er dem man kan købe i A-Z
Harald Nyborg mm gode nok hvis man køber en af deres "top-modeller",
Protos, Active osv.....?... )

Håber i kan hjælpe.

Mvh

Simon

Simon-j@post7.tele.dk

Fra : Susan Nilsson

Dato : 24-02-02 16:45

Hej Simon.

Jeg har selv haft en Proteus, købt i Harald Nyborg til omtrent 1300,-. Den
har fungeret helt perfekt og er meget lydløs sammenlignet med en
"remtrækker". Den eneste grund til at jeg ikke har den længere, er fordi jeg
er gået over til at bruge en ellipsetræner i stedet.
Pulsmåleren på den cykel jeg havde, var sådan en øreklips og den virkede
vist ganske fornuftigt. Jeg brugte den ikke så meget, jeg kørte bare.

Held og lykke med det.
Mvh Susan

Fra : Marianne

Dato : 25-02-02 21:20

> [...]
> Pulsmåleren på den cykel jeg havde, var sådan en øreklips og den virkede
> vist ganske fornuftigt. Jeg brugte den ikke så meget, jeg kørte bare.

hej

Jeg er også på udkig efter en motionscykel. Jeg har kigget hos Harald
Nyborg, og de har umiddelbart 2 Proteus-modeller. Hvilken har du gode
erfaringer med ? Er den billige OK nok (ville du købe den igen) ? Er der
andre ting, man skal være opmærksom på ?

mvh
Marianne