[DVD] The Evil Dead : Book Of The Dead
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 24-02-02 15:47

Er der andre end mig, som synes, at Anchor Bay's nye Evil Dead, har én af de
mest blærede indpakninger, nogensinde set, til en DVD ?

Det har de sgu gjort godt IMO. Selve indpakningen lugter dog lidt af
fortynner........eller er det en anden "duft" ? Nå pyt.......jeg synes
simpelthen den indpakning er så fed.

Jeg havde faktisk aldrig SET filmen, før jeg købte dvd'en, men jeg er ret
vild med den ; rigtig, uforfalsket horror.

Ekstramaterialet siger osse Spar To ; de dokumentarprogrammer er altså
voldsomt interessante. Bruce Campell's eget Fan Analysis er virkeligt godt,
og sjovt.

Mangler bare at se de 18 minutters outtakes / behind the scenes optagelser,
som osse er på pladen........de skulle eftersigende være hysterisk morsomme.

Thomas

Fra : Emil Rune

Dato : 24-02-02 17:04

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
optagelser,
> som osse er på pladen........de skulle eftersigende være hysterisk

Du er ikke den eneste; den indpakning ser rigtig lækker ud, og har da også
fået mig til at bestille den nye version, på trods af at jeg allerede har
filmen stående på hylden. Men hvordan kan du allerede have fået den? IMO er
release date først 5 marts. (med mindre man giver en formue for den hos
Future Ent.)

Venlig hilsen
Emil

Fra : Jakob Madsen

Dato : 24-02-02 17:46

> [...]
er
> release date først 5 marts. (med mindre man giver en formue for den hos

Hvordan kan det egentlig være at den er så dyr? BensonsWorld tager kun £21
for R2 udgaven!

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 24-02-02 18:22

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> release date først 5 marts. (med mindre man giver en formue for den hos

Laserdisken havde fået nogle stykker, før tid

Det samme med f.eks A.I. Den har osse først release 5 Marts ; jeg fik den i
fredags.

Thomas