Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nyt grafikkort, hvad skal man vælge?
Fra : Kåre Andersen

Dato : 24-02-02 15:47

Jeg har et Geforce 2MX med tv-out og twinview. Problemet er at jeg ikke kan
få farver på tv´et og det står en smule uskarpt (har sat det til
PAL-Danmark) og prøvet forskellige kabler. Endvidere synes jeg at kortets
spilegenskaber er for dårlige.
Jeg har fornylig købt ny computer, 1,3 Ghz, 512 DDR-ram osv.
Hvilket kort skal jeg købe der både kan køre 3d-spil som Ghost Recon i
1200*1000 og samtidig give mulighed for at kunne se på tv´et samtidig i
farver?

På forhånd tak for svar,

Kristian

PS: Prisniveauet skal ligge mellem 1000-2000 kr. (for kortet)

Fra : Ploink

Dato : 24-02-02 16:35

Hercules prophet 4500 kyroII
har jeg selv, billigt og godt, slår alle mx-kort=de fleste geforce2 kort og
koster kuns en tudse.
mvh Ploink