Beharing
Fra : ingste

Dato : 24-02-02 14:57

Vi har en dejlig minipuddel pa 9 md. Den har desv?rre faet en darlig vane
med at gnaske i sine forpoter. Han har spist flere store totter har pa begge
forben. Han keder sig ikke, da der altid er nogen hjemme. Hvad kan det
skyldes, findes der et middel

Fra : Ann K

Dato : 24-02-02 16:08

Hejsa.
Jeg ville lige tage et smut omkring dyrlægen... Der kunne jo være tale
om mange forskellige slags ting... faktisk lige fra svamp, mideangreb,
irritation pgr salt, dårlig vane udløst af kedsomhed - og behandlingen
er jo direkte forbundet med årsagen
Mvh Ann
PS; at en hund har selskab hele dagen, betyder ikke at den ikke kan
komme til at kede sig... det kan jeg da se, når jeg selv ligger med 39 i
feber og ikke orker at beskæftige mig med noget

Fra : Birgit

Dato : 24-02-02 22:00

Det kan skyldes at der vokser en del hår mellem "tæerne" som irriterer. Det
skal klippes væk jævnligt. (ihvetfald på min Kerry Blue)

Hilsen Birgit