Hvor er alle musik cover siderne ?
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 23-02-02 22:51

Hej i gruppen

Hvor er alle hjemmesiderne med musik covers ?

Jeg kan ikke rigtig finde nogle af de "store" der virker ?

Kender i nogle der virker ?

Mvh

Simon

Fra : Frøns

Dato : 24-02-02 11:41

www.cdcovers.cc
http://www.mega-search.net
http://www.coverz.com

http://www.thelabelsite.net

Fra : Max

Dato : 24-02-02 11:37

Hej Simon

> Jeg kan ikke rigtig finde nogle af de "store" der virker ?
>
> Kender i nogle der virker ?

Så vidt jeg kan se virker http://www.cdcovercentral.com/ da fint.

Mvh Max

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-02-02 12:52

Jeg tror de har et copyright problem i øjeblikket. Flere af dem er blevet
sagsøgt. Jeg kan ikke huske hvilken, men den ene skulle snart åbne igen på
Russisk web server...

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen