manglende vedhæftede filer i outlook
Fra : Lars B.

Dato : 24-02-02 00:35

Hej!

Jeg har ind i mellem det problem, at når jeg sender en mail, til flere
personer på en gang, med en vedhæftet fil, er det ikke alle der modtager
den vedhæftede fil.

Det sker ikke hver gang jeg vil sende en vedhæftet fil, men det sker så
vidt jeg kan se hos de samme mennesker (når det sker)

Jeg har en teori om at det er i deres ende der er noget galt, og ikke i
min... eller er jeg helt galt på den??

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 28-02-02 11:57

Er det store filer? Man kan jo i outlook sætte et max op, så man ikke kan
modtage filer der er større end f.eks. 2 meg.

Rab

Fra : Lars B.

Dato : 17-03-02 09:16

In article <3c7e0cbe$0$39856$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
sofus@post1.tele.dk says...
> Er det store filer? Man kan jo i outlook sætte et max op, så man ikke kan
> modtage filer der er større end f.eks. 2 meg.

Nej.... det gælder for filer af alle størrelser!

Fra : Allan Olesen

Dato : 26-03-02 20:22

Lars B. <lbe@mailme.dk> wrote:

>Nej.... det gælder for filer af alle størrelser!

Bruger de modtagere, som ikke kan se filen, OE?

I så fald ligger problemet sandsynligvis i, at du forsøger
at sende med Outlooks defekte RTF-format.

--
Allan Olesen, Lunderskov.