Meal Master
Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-01-01 23:02

Som gammel fido nørd var jeg meget glad for programmet Meal Master, og
havde også opbygget en stor database med opskrifter. Den gik desværre
tabt på et tidspunkt, og lysten til at starte forfra var lille.

Nu er den der imidlertid igen, men jeg opdager til min store fortrydelse
at Meal Master ikke længere bliver udviklet. Det kan stadig fås som
freeware, men jeg har ikke lyst til at opbygge en stor opskriftsamling i
et program der bare bliver mere og mere forældet.

Så mit spørgsmål er egentlig: Har andre taget tråden op? findes der
geniale opskriftsprogrammer outthere, som kan honorere mine krav? Evt.
programmer der kan importere fra Meal Master?

Som krav har jeg at de kan 'fordanskes', dvs. mål og vægt angivelserne
skal være på dansk eller kunne ændres til dansk. Programmet skal kunne
lave en menuplan for min. en uge, med udskrift af indkøbsliste.
Opskrifterne skal kunne inddeles i brugerdefinerede kategorier, og der
skal være gode søgefunktioner. Hvis det så tilmed er gratis eller
billigt, så kan man vist ikke forlange mere.

--
kent

Fra : Flemming Rømer

Dato : 05-02-01 08:36

De danske opskrifter fra Meal Master samlingen kan hentes hos mig på adr.
www.start.at/flemming
MVh Flemming

Fra : netman77

Dato : 19-03-01 10:32

Programmet Mastercook kan bruges sammen med Mealmaster"

http://www.kandu.dk/