AW og cliptart
Fra : Martin Petersen

Dato : 23-02-02 12:14

> Findes der egenligt cliparts i AW, så man kan lave sjove invitationer ?
>
> Eller er det nogle ekstra gizmos der skal installeres ?

Der er både en hel del i "Bibliotek" (arkivmenuen). AW5 installerer også en
mappe med "ClickArt", og jeg tror også mappen "ClipArt" er fra AW.
Martin

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-02-02 14:48

On 23.2.2002 12:13, in article B89D3800.594E%martinmarius@petersen.mail.dk,
"Martin Petersen" <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Der er både en hel del i "Bibliotek" (arkivmenuen). AW5 installerer også en
> mappe med "ClickArt", og jeg tror også mappen "ClipArt" er fra AW.
> Martin

I AppleWorks 6 hedder det Clippings, og du kan downloade fra et stort
bibliotek på nettet.
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-02-02 15:31

In article <B89D5C0F.F3F6%david@blangstrup.dk>,
David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> I AppleWorks 6 hedder det Clippings, og du kan downloade fra et stort
> bibliotek på nettet.

Eller lave clippings af eksisterende billeder ved at trække indholdet ud
på skivebordet og flytte clippings filen til "Clippings" mappen i AW
mappen.