Opret din profil på vores hjemmeside!
Fra : Jette

Dato : 22-02-02 23:23

Hej alle

Vores hjemmeside er nu udvidet med profil-sektion, hvor I kan skrive lidt om
Jer selv og Jeres katte. I bestemmer naturligvis selv hvad, og hvor meget I
vil oplyse, men det bliver under alle omstændigheder lettere for os alle at
hitte rede I hvem der er hvem (ikke mindst for nye brugere).

En anden stor fordel er, at jeg kan oprette en søgefunktion. Det giver
mulighed for, f.eks. at finde ud af hvem der bor i nærheden af én selv, hvem
der har kat af samme race som én selv osv....

Hjemmesidens adresse er: http://www.omnix.dk/~jni/kat

Jeg har oprettet min egen profil, samt profil for mine katte Batman og
Robin. Så I har et eksempel at kigge på (klik på "Profiler" under emner i
venstre side). I selve profilen, findes links til mine katte.

Det hele skulle være nemt at gå til, og jeg har testet så godt jeg kan, men
skulle der være fejl, mangler, forslag eller bare ting I undrer Jer over, så
skriv til mig i denne tråd eller på min adresse jni@omnix.dk.

Jeg glæder mig meget til at få respons på hvordan I synes det fungerer, og
ikke mindst til at se nogle flere profiler end bare min egen, der jo er lidt
ensom derinde i øjeblikket .

Sådan oprettes en profil:
*******************

Det hele foregår vha. den lille menu, som alle oprettede brugere kan se i
nederste højre hjørne på hjemmesiden.

Hvis du ikke allerede er oprettet som bruger (dvs. forfatter eller
redaktør), skal du starte med at gå ind på hjemmesiden og klikke på "Ny
bruger".

Når man er oprettet som bruger, er det bare et spørgsmål om at logge på og
herefter får man adgang til at oprette profilen.

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 23-02-02 08:27

Hej alle

Der er desværre et problem med oprettelsen af nye brugere... jeg kigger på
det i eftermiddag, og giver besked i denne tråd når det virker.

Tak for Jeres tålmodighed

Mvh. Jette

Fra : AEK

Dato : 23-02-02 09:56

"> Tak for Jeres tålmodighed

> Mvh. Jette

Det er da os, der skal sige TAK for al det arbejde , du har lagt i
det........
TAK Jette.

/ Anya.

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 23-02-02 10:37

Hejsa,
Jeg prøvede lige at oprette en profil. Det gik godt nok, men da jeg så
prøvede at udfylde noget tekst fik jeg følgende besked:

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in
/usr/home/users/jni/public_html/kat/nyhedsgruppen/profiles_user2.php on line
40
Dit brugernavn og brugernr passer ikke sammen. Ændringerne gemmes ikke

Jeg håber det kan hjælpe i opklaringsarbejdet.

Vibeke

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-02-02 10:21

Jeg mener at have oprettet en profil som ny bruger - brugernavn korat -
iaf fik jeg en masse meldinger om at det var lykkedes...
mvh Camilla

Fra : Jette

Dato : 23-02-02 15:42

Hej alle

Jeg har rettet fejlen, og har bedt Mette om at teste. Det ville jo være dumt
hvis I alle gik forgæves igen. Når Mette melder tilbage at alt er ok, giver
jeg besked herinde.

Da funktionen i første omgang ikke gemte Jeres fulde navn, har jeg kun de
brugernavne I valgte. Hvis du kan se det brugernavn du valgte herunder, skal
du oprette dig selv som ny bruger igen. Du kan naturligvis benytte samme
brugernavn.

Lenevang
Eva
cutiecat
Rollike
Trine
line
korat
Vibeke
piltofts

Men lad os lige vente og se hvad Mette siger .... Jeg giver besked når hun
har testet.

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 23-02-02 15:53

"Jette" skrev:
> [...]
dumt
> hvis I alle gik forgæves igen. Når Mette melder tilbage at alt er ok,

Well, det kan jo være Mette ikke er hjemme, så hvis andre har lyst til at
teste, må I meget gerne prøve, og melde tilbage hertil eller på min
email....

Husk at førnævnte fejl kun gælder nye brugere.... forfattere og redaktører
kan logge på og gå direkte til profilen....

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 23-02-02 17:00

Mette har nu meldt tilbage at det virker! Så nu kan I roligt gå igang.

Husk at Jer der tidligere har været inde og oprette jer som ny bruger, skal
gøre det igen. I kan roligt benytte samme brugernavn.

Mvh. Jette

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-02-02 17:12

Kan vi bruge samme brugernavn selvom der står at det navn allerede er i
brug? Brugernavnet korat benyttes af en anden bruger
Camilla *forvirret*

Fra : Jette

Dato : 23-02-02 17:54

"Camilla Baird" skrev:
> Kan vi bruge samme brugernavn selvom der står at det navn allerede er i
> brug? Brugernavnet korat benyttes af en anden bruger
> Camilla *forvirret*

Jeg kan godt forstå du er forvirret .... der er tilsyneladende lige et
par "børnesygdomme" på hjemmesiden der skal overstås... men jeg kan se du er
oprettet, så du kan roligt logge på og lave din profil.

Jeg undersøger lige hvorfor den kom med den meddelelse...

Mvh. Jette

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 23-02-02 17:50

Æhhhh hvordan oploader jeg billeder af misserne?
Jeg kan ikke få det til at virke *snøft*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 23-02-02 17:53

Ok jeg skal vidst bare have lidt tålmodighed *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Jette

Dato : 23-02-02 17:56

"Joan Frederiksen" skrev:

Jeg kan godt se der har været et problem med dine billeder. Der ligger ét
billede du har oploadet, og jeg har knyttet dette billede til Dixie... er
det korrekt? Prøv lige at tage et kig.

Du mangler så bare billedet af Neo ... vil du lige prøve at uploade det
igen?

Mvh. Jette

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 23-02-02 17:59

Hej Jette

Billedet af Dixie og det af mig - smuttede ind med det samme næsten. Har
uploadet et andet af Neo og nu virker det *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : johnb

Dato : 23-02-02 17:54

> [...]
skal
> gøre det igen. I kan roligt benytte samme brugernavn.

-----------------
To ting som ny bruger:

- Jeg får hele tiden en henvisning til Jette (den første på brugerlisten) .
Hvordan undgår jeg det?
- Jeg har uploaded et billede. Billedets navn står OK, men jeg kan ikke se
billedet ?

Mvh John Brask

Fra : Jette

Dato : 23-02-02 18:12

"johnb" skrev:

> To ting som ny bruger:
>
> - Jeg får hele tiden en henvisning til Jette (den første på brugerlisten)
..
> Hvordan undgår jeg det?

Det skal jeg nok rette....

> - Jeg har uploaded et billede. Billedets navn står OK, men jeg kan ikke se
> billedet ?

Du har ikke uploadet et billede af dig selv vel? Til gengæld kan jeg se du
har uploadet et billede af Stina, og det har jeg rettet så du gerne skulle
kunne se det nu.

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 23-02-02 19:01

"johnb" skrev:
> - Jeg får hele tiden en henvisning til Jette (den første på brugerlisten)
..
> Hvordan undgår jeg det?

Er nu rettet....

Mvh. Jette

Fra : Trine Piltoft

Dato : 23-02-02 19:11

Jeg har nu været inde og forsøge at oprette en profil, den skriver da
også at det er lykkes, men profilen kommer ikke på, og når jeg igen går
ind og klikker på "Klike her for at oprette/rediger...." så er det kun
mit navn mv. der står der. De ting jeg skrev i profilen er væk. Jeg har
prøvet et par gange nu.

Hilsen
Trine Piltoft
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Trine Piltoft

Dato : 23-02-02 19:17

Her nu fået det til at virke. Da jeg klikkede på mit eget navn under
henvisning (troede jeg ikke at man skulle), så lykkedes det. Jeg vil nu
forsøge at fortsætte :0)

Fra : Line Wolff

Dato : 23-02-02 19:42

Jeg har også problemer med at gemme profilen. Lavede een som jeg gemte, men
da jeg checkede om den så var kommet frem var det hele væk. Fik desværre
ikke gemt indholdet af profilen et andet sted

Men den gemmer altså ens profil hvis man vælger sig selv under
"henvisninger" eller hvordan? Hjælp, jeg er lidt forvirret =)

mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 23-02-02 20:08

> Men den gemmer altså ens profil hvis man vælger sig selv under
> "henvisninger" eller hvordan? Hjælp, jeg er lidt forvirret =)

Ja, det gjorde den ihvertfald da jeg prøvede. Resten forløb uden
problemer, bortset fra at mine billeder ikke viekrede første gang - jeg
havde lige glemt at kattenes profil skulle gemmes, hvorefter man så
kunne gå ind igen og uploade billederne af dem.

Hilsen Trine

Fra : Jette

Dato : 23-02-02 20:30

"Line Wolff" skrev:
> [...]
>
> Men den gemmer altså ens profil hvis man vælger sig selv under
> "henvisninger" eller hvordan? Hjælp, jeg er lidt forvirret =)

Der står i teksten lige over "Henvisningsfeltet":
"... eller du er alene om at bruge NG'en, skal "Henvisning" indeholde dit
eget navn."

Derfor går det galt hvis du ikke vælger dig selv under henvisning. Jeg er
dog godt klar over at det ikke er særlig brugervenligt... men jeg retter det
senere således det automatisk er brugeren selv der er valgt i feltet, når en
ny profil oprettes.

Beklager det er lidt besværligt her til at starte med

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 23-02-02 18:15

Der er en fejl vedrørende billeder af Jeres misser i profilerne. Indtil jeg
får den rettet, skal i gøre følgende:

Opret kattens profil og lad være med at sætte billedet på. Når kattens
profil så er oprettet, går I tilbage og sætter billedet på... så skulle det
gerne virke.

Jeg melder tilbage når fejlen er rettet

Jette

Fra : Trine Piltoft

Dato : 23-02-02 20:13

Hej Jette!

Sikke et stort og flot arbejde du har lavet :0)

Der var lige et par enkelte ting som jeg fald over da jeg var inde og
oprette alle mine kattes profiler.
Nogle af mine katte er af eget opdræt, men den valgmulighed har man ikke
derinde - måske var det noget at få det på??
Desuden var det rart at få farven på kattene med - jeg har selv skrevet
dem i teksten, men der kunne vel godt være en rubrik til det?

Og så en lille ting til, når man går ind og kigger på profilerne, og har
været inde og se en af kattene, er man nødt til at browse tilbage, for
at kunne klikke på den næste kat man gerne vil se. Måske kunne man på
hver enkelt kats side (altså under samme bruger), have en pil til den
næste kat, eller link til alle de andre katte?

Det er selvfølgelig bare forslag jeg kommer med, og hvis det er for
bøvlet at lave om på tingene nu, er det da heller ikke noget større
problem at lade det være som det er.

Hilsen Trine P.

Fra : Jette

Dato : 23-02-02 20:38

"Trine Piltoft" skrev:
> Hej Jette!
>
> Sikke et stort og flot arbejde du har lavet :0)

Tak

> [...]
> Nogle af mine katte er af eget opdræt, men den valgmulighed har man ikke
> derinde - måske var det noget at få det på??

Jo, det sørger jeg lige for.

> Desuden var det rart at få farven på kattene med - jeg har selv skrevet
> dem i teksten, men der kunne vel godt være en rubrik til det?

Det tænkte jeg også på.... men hvad nu hvis katten er stribet, eller
flerfarvet i det hele taget - nogen idéer til hvordan man løser det?

En anden ting.... når jeg senere laver en søgefunktion, skal man f.eks.
kunne lave en søgning på race. Da "Race" i profilen er et tekstfelt,
risikerer vi at brugerne staver/formulerer racer forskelligt. Det ville
derfor være bedre hvis man kunne vælge race i en liste. Men hvor mange
katte-racer findes der? Ville en sådan liste blive for omfattende?

> [...]
> hver enkelt kats side (altså under samme bruger), have en pil til den
> næste kat, eller link til alle de andre katte?

Du skal bare klikke på kattens ejer i menuen til venstre, så kan du herfra
vælge en anden kat. Men du har ret i det ville være nemmere med links i
kattens profil.... det tager jeg med når de værste ting er rettet

> Det er selvfølgelig bare forslag jeg kommer med, og hvis det er for
> bøvlet at lave om på tingene nu, er det da heller ikke noget større
> problem at lade det være som det er.

Det er absolut ikke bøvlet *S* .... og jeg synes du er kommet med nogle gode
forslag... sig endelig til hvis du kommer i tanke om mere.

Mvh. Jette

Fra : Trine Piltoft

Dato : 23-02-02 20:54

> Det tænkte jeg også på.... men hvad nu hvis katten er stribet, eller
> flerfarvet i det hele taget - nogen idéer til hvordan man løser det?

Bare et tekstfelt, hvor man kan skrive farven, det kunne måske også være
noget andet, hmmmm jeg lægge rhovedet i blød :0)

> [...]
> derfor være bedre hvis man kunne vælge race i en liste. Men hvor mange
> katte-racer findes der? Ville en sådan liste blive for omfattende?

Den ville nok blive temmeligt omfattende, men man kunne jo dele
søgefunktionen i 2, hvor man først vælger: Langhår, semilanghår, korthår
og dernæst de enkelt racer under det hvis du forstår hvad jeg mener??

Hilsen trine

Fra : Trine Piltoft

Dato : 23-02-02 20:39

Hej Jette!

Liiiige en lille ting til (og så skal jeg nok stoppe). Måske var det en
idé at vores hjemmesideadresse under de forskellige profiler åbnede i et
nyt vindue så man hele tiden havde nyhedsgruppens hjemmeside i
baggrunden ??

HilsenTrine

Fra : Jette

Dato : 23-02-02 20:58

"Trine Piltoft" skrev:

> Liiiige en lille ting til (og så skal jeg nok stoppe).

Nej, blive endelig ved ... du har mange gode idéer

> Måske var det en
> idé at vores hjemmesideadresse under de forskellige profiler åbnede i et
> nyt vindue så man hele tiden havde nyhedsgruppens hjemmeside i
> baggrunden ??

Du har fuldstændig ret... det fikser jeg lige.....

Mvh. Jette

Fra : Trine Piltoft

Dato : 24-02-02 10:27

> Nej, blive endelig ved ... du har mange gode idéer

Ok, så skal jeg nok skrive hvis jeg kommer i tanker om mere :0)

Super!!

Hilsen trine

Fra : Jette

Dato : 23-02-02 21:51

"Trine Piltoft" skrev:
> Nogle af mine katte er af eget opdræt, men den valgmulighed har man ikke
> derinde - måske var det noget at få det på??

Nu kan du vælge "Eget opdræt"

Mvh. Jette

Fra : Trine Piltoft

Dato : 24-02-02 10:28

> Nu kan du vælge "Eget opdræt"

Det vil jeg straks gå ind og gøre :0)

Hilsen Trine

Fra : Grit Wessel

Dato : 24-02-02 15:09

> Nogle af mine katte er af eget opdræt, men den valgmulighed har man ikke
> derinde - måske var det noget at få det på??

Jeg kunne godt tænke mig, at få "avler" skiftet ud med "opdrætter". Jeg ved
godt det er flueknepperi, men i mine ører er en opdrætter en seriøs person,
der vil sine katte og sin race det bedste, mens en avler er en
killingefabrik, der er ligeglad med alt andet end penge.
Og jeg har ikke købt mine katte hos en avler, men en opdrætter

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Jette

Dato : 24-02-02 15:26

"Grit Wessel" skrev:
> [...]
> killingefabrik, der er ligeglad med alt andet end penge.
> Og jeg har ikke købt mine katte hos en avler, men en opdrætter

Hej Grit... det er _ikke_ flueknepperi ... og hvis det er, synes jeg at
flueknepperi er en positiv ting, hi! Jeg rettet det straks ...

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 23-02-02 20:55

I profilen lige over billede-feltet, har jeg angivet at et billede max må
være 370 pixel bredt.

Da nogen alligevel uploader billeder der er bredere, vil jeg lige gøre
opmærksom på at det "forvrænger" websiden ... dvs. der forsvinder mere og
mere af teksten i websidens højre kolonne alt efter hvor meget billedets
bredde overstiger 370 pixel.

I skal derfor lige være opmærksomme og tjekke billedets bredde, inden i
uploader. Hvis nogen ikke kan redigere deres billeder selv, må I meget gerne
sende dem som vedhæftet fil til mig, så retter jeg dem til.

Jeg vil forsøge at finde ud af om jeg rent kodemæssigt kan løse dette
problem... men indtil da, skal I lige tjekke......

Mvh. Jette

Fra : Fie

Dato : 23-02-02 21:07

Hej Jette

Hvordan fjerner man et billede igen og erstatter det med en resize af
billedet?

Hilsen
Fie

Fra : Jette

Dato : 23-02-02 21:17

"Fie" skrev
> Hvordan fjerner man et billede igen og erstatter det med en resize af
> billedet?

Hvis I af én eller anden årsag vil udskifte et billede, skal I bare uploade
igen... så bliver det gamle billede automatisk overskrevet.'

Mvh. Jette

Fra : Fie

Dato : 23-02-02 20:58

Hej Jette

Nøj, hvor er den hjemmeside bare blevet flot!
Jeg har straks oprettet en profil med mig selv og Tulle inkl. billeder

Hilsen
Fie

Fra : Mette Frederksen

Dato : 23-02-02 23:07

Ja.. det er en kanon ide med profiler på ng'hjemmesiden!!! *S*

Nu har jeg langt om længe fået min forbindelse til NG tilbage.. jeg har ikke
kunne skrive de sidste par dage! *S*

Nå ang. hjemmesiden.. jeg ved godt at du knokler på den og det er ikke for
at presse dig.. men det kunne altså være smart hvis man kunne søge efter
profiler... F.eks...søge efter profiler der indeholdte Maine Coon eller
profiler fra bestemte landsdele... og så videre!*S*

Så når du en gang er førdig med at udvikle profilsiden så var der en lille
ekstra opgave.. hvis du da synes det kan bruges! *S*

Tak for den gode service
Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Lene Vang

Dato : 23-02-02 23:13

Det er godt nok et flot stykke arbejde som du har lavet på hjemmeside.
Bare jeg var halvt så god.

--

Hilsen Lene Vang

(En af katte nyhedsgruppens groupies)

Fra : Jette

Dato : 24-02-02 02:23

"Mette Frederksen" skrev:
> Ja.. det er en kanon ide med profiler på ng'hjemmesiden!!! *S*

Det synes jeg også... der er jo så mange herinde, og jeg er selv én af dem
der bare aldrig kan huske hvem der har hvilken kat osv.

> Nu har jeg langt om længe fået min forbindelse til NG tilbage.. jeg har
ikke
> kunne skrive de sidste par dage! *S*

Surt show .... men godt du er tilbage, hi!

> [...]
> profiler... F.eks...søge efter profiler der indeholdte Maine Coon eller
> profiler fra bestemte landsdele... og så videre!*S*

Det var netop det der var tanken med det. Så kan man jo se hvem der bor i
nærheden, og på den måde kalkulere hvor mange man risikerer at få besøg af
hvis man holder kattetræf *S* ... men det bliver jo også nemt at finde ud af
hvem der har samme race som én selv.. osv.

Men jeg tror godt nok lige jeg holder et par dages pause efter den her
omgang ... men det kommer snart!

> Så når du en gang er førdig med at udvikle profilsiden så var der en lille
> ekstra opgave.. hvis du da synes det kan bruges! *S*

Naturligvis ... alle forslag er jo velkomne ....

> Tak for den gode service

Fornøjelsen er helt på min side *G*

Mvh. Jette

Fra : johnb

Dato : 24-02-02 22:04

"Jette" <jni@omnix.dk> skrev i en meddelelse
> Naturligvis ... alle forslag er jo velkomne ....
---------------
Til sider jeg ofte besøger, har jeg lagt en genvejs ikon ud på skrivebordet.
Men til denne NG savner jeg et motiv (et billede) til at lave ikonen udfra.
Har gruppen et 'officielt' motiv ? (billede, logo eller anden grafik)

Og naturligvis tak til Jette for det store arbejde med siden, ikke mindst
profilerne.

Mvh John B

Fra : Jette

Dato : 24-02-02 23:46

"johnb" skrev:
> [...]
udfra.
> Har gruppen et 'officielt' motiv ? (billede, logo eller anden grafik)

God idé John... jeg tror du mener et favicon... ligesom TV2 og DR har på
deres hjemmesider. Jeg skal nok lave et ved lejlighed

Mvh. Jette

> Og naturligvis tak til Jette for det store arbejde med siden, ikke mindst
> profilerne.

Fornøjelsen er helt på min side... især da der allerede nu er hele 17
profiler. Det er altid dejligt at lave noget, når det bagefter viser sig at
folk også vil bruge det

Mvh. Jette

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-02-02 01:58

"johnb" <johnbrask@oncable.dk> writes:

> [...]
> Har gruppen et 'officielt' motiv ? (billede, logo eller anden grafik)
>
> Og naturligvis tak til Jette for det store arbejde med siden, ikke mindst

prøv her http://www.i-love-cats.com
Der må være noget som kan bruges *gg*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Jette

Dato : 25-02-02 17:53

"Henrik Pedersen" skrev:
> prøv her http://www.i-love-cats.com
> Der må være noget som kan bruges *gg*

Okay... jeg kigger og ser om der skulle være noget inspiration

Mvh. Jette

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-02-02 18:16

d. 25/02/02 17:52 skrev Jette på jni@omnix.dk i artiklen
a5dq5r$c83$1@news.cybercity.dk:

> Okay... jeg kigger og ser om der skulle være noget inspiration
>
> Mvh. Jette

Hej Jette

Ellers er der jo altid guf at hente her:
http://www.xmission.com/~emailbox/graphics.htm

--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Fra : Mette Svangren

Dato : 24-02-02 13:12

Super flot hjemmeside!

Vi har dog lidt problemer med at uploade billeder af de kære små...
Når jeg trykker på "Gem Profil" får jeg følgende:
**************************************
Ændringerne til Ludvig's profil er gemt

filename = Mette Skat_24.jpg
picture = ludde.jpg
Der opstod en fejl under kopiering af ludde.jpg
***************************************

Har du et hint til hvad vi gør forkert?
Kan det skyldes at der er mellemrum i brugernavn (Mette S)?

Hilsen Mette, Ludde & Ladde

Fra : Jette

Dato : 24-02-02 15:02

"Mette Svangren" skrev
> Super flot hjemmeside!

Tak

> Vi har dog lidt problemer med at uploade billeder af de kære små...

Jeg så godt der var et problem med dine billeder og skrev til dig privat.
Har du ikke fået min mail? Hvis ikke, har jeg lige gengivet den herunder:

******************
Der har desværre været et problem med serveren i morges, og du har uploadet
billeder af dine katte på et tidspunkt hvor serveren var fyldt op.

Men vi har klaret problemet ... og forhåbentlig sker det ikke igen

Det betyder imidlertid at du lige skal uploade billederne at dine katte
igen.
******************

Det skulle ikke betyde noget at der er et mellemrum i dit brugernavn (tror
jeg) .. men prøv lige at lægge billederne ud igen, så får vi se.

Mvh. Jette

Fra : Mette Svangren

Dato : 24-02-02 18:12

> [...]
> Har du ikke fået min mail? Hvis ikke, har jeg lige gengivet den herunder:

Jo, jeg har skam fået din mail

> [...]
>
> Det skulle ikke betyde noget at der er et mellemrum i dit brugernavn (tror
> jeg) .. men prøv lige at lægge billederne ud igen, så får vi se.

Billederne er nu lagt ud med succes! Så mangler jeg bare at finde et af mig
selv, som jeg kan være bekendt
Når man har både katte og et lille barn, er det jo altid dem, man får taget
de gode billeder af!

MVH Mette, Ludde & Ladde

Fra : Jette

Dato : 24-02-02 19:44

"Mette Svangren" skrev:
> [...]
mig
> selv, som jeg kan være bekendt
> Når man har både katte og et lille barn, er det jo altid dem, man får

Ja, jeg har skam været inde og beundre dine billeder Alladin ligner
vores misser, han har bare mere hvid farve.

Men se nu at finde et billede af dig selv også!

Mvh. Jette

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 24-02-02 22:18

> [...]
at
> hitte rede I hvem der er hvem (ikke mindst for nye brugere).

Ja så har jeg også puttet et par billeder på og beundret de andre, både
katte og mennesker

Det er altså en knaldHAMrende god idé med de profiler og sjovt at se nogen
af de katte man ellers kun har læst om, de ser somme tider helt anderledes
ud end man havde tænkt sig (og det gælder også ejerne )

Forresten fungerer siden perfekt og det er et flot stykke arbejde, Jette!

Hilsner
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.home7.dk3.com / http://cutiecats.tripod.com

Fra : Jette

Dato : 24-02-02 23:52

"Lisbeth Hviid Jakobsen" skrev:
> Ja så har jeg også puttet et par billeder på og beundret de andre, både
> katte og mennesker

.... og du er så kommet med et af de mere kreative indslag, meget flot!

> Det er altså en knaldHAMrende god idé med de profiler og sjovt at se nogen
> af de katte man ellers kun har læst om, de ser somme tider helt anderledes
> ud end man havde tænkt sig (og det gælder også ejerne )

Ja, jeg har også brugt meget tid på at sidde og surfe i profilerne... og jeg
synes jeg allerede kender Jer alle meget bedre.. Det er virkelig en stor
hjælp.

> Forresten fungerer siden perfekt og det er et flot stykke arbejde, Jette!

Tak ... jeg er overvældet af alle de positive tilkendegivelser ... Det
er en sand fornøjelse af være webmaster for Jer

Mvh. Jette

Fra : AEK

Dato : 25-02-02 09:43

Hejsa !

Jeg bliver først oprettet i marts .
Vi skal nemlig have et digi.kamera - så vi vil vente og få lavet ordentlige
billeder af misserne.
Mens jeg kan jeg sidde og se I andre....Hvor er det dog sjovt at få ansigt
på..

/ Anya.

Fra : Mette Svangren

Dato : 25-02-02 12:18

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
> billeder af misserne.
> Mens jeg kan jeg sidde og se I andre....Hvor er det dog sjovt at få ansigt

Nej, ved du nu hvad, Anya

Du kan da sagtens oprette dig nu, og så bare vende tilbage og redigere din
profil og tilføje billeder, når I har fået et kamera!

Vi andre er jo også nysgerrige

MVH Mette, Ludde & Ladde

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 25-02-02 12:23

Jaja Anya

Ved du hvad fandens oldemor døde af? *LOL*

Knus fra
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : AEK

Dato : 25-02-02 12:54

Hmmm - I er ikke søde ved mig...*G*

MEN, hvis I gerne vil se misserne, manden & jeg - må I nøjes med min
hjemmeside, for nu...*S*
Adressen er :
http://www.anya.esenet.dk/

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 25-02-02 14:32

Hej Jeg har netop oprettet min profil så I kan se mig og min 9 siamesere (2
af dem er dog orientalere). Jeg undrer mig bare over hvorfor den katteprofil
jeg startede med: Battlefield´s Brown Rolls Royce, nu er røget ned til
allersidst på listen ???? Hun er alderspræsident og burde være øverst. Nogle
der kan hjælpe?
Hilsen Vibeke

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 25-02-02 14:41

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> allersidst på listen ???? Hun er alderspræsident og burde være øverst. Nogle

Jeg havde lige en god teori om at det var noget med alfabetisk orden
(Rolls...) men det kan man jo tydeligt se det ikke er... Den står også
en linje længere nede end alle de andre, altså med en tom linkje over.
Ser lidt underligt ud. Men Jette kan sikkert løse det - ikke Jette??

Forresten dejligt at se nogle flere "rigtige" katte - Jeg har
bemærket at jeres lille enebarn ikke er med på listen. Er hun solgt??

Hilsner

Lisbeth
http://cutiecats.home7.dk3.com

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 25-02-02 16:02

Hej Lisbeth
Ja, vores lille Sapphire er flyttet hjemmefra for en uge siden, det er altid
frygteligt at komme af med et af "sine børn", men hun har fået et godt hjem
hos en ung pige i Esbjerg.
Jeg fandt ud af problemet på listen, det var åbenbart fordi jeg havde
redigeret i Rolles profil. Nu har jeg været inde og redigere alle så passer
rækkefølgen igen.
Hilsen Vibeke

Fra : Jette

Dato : 25-02-02 17:58

"V.Lerche & S.Andersen" skrev:

> [...]
> jeg startede med: Battlefield´s Brown Rolls Royce, nu er røget ned til
> allersidst på listen ???? Hun er alderspræsident og burde være øverst.

Hej Vibeke

Du havde på én eller anden måde fået oprettet en tom katteprofil... men jeg
har rettet det og Battlefield´s Brown Rolls Royce står du øverst

Mvh. Jette

Fra : Jakob Jensen

Dato : 25-02-02 18:04

Hej Jette

Jeg så lige at hvis man går ind på sin profil, så bliver designet ødelagt i
højre side.

Vi bruger win2k / IE 6

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Jakob Jensen

Dato : 25-02-02 18:11

Ups lige en ting mere, der kan skabe problemer.
Under ens egen profil, der kan man vælge en henbisning. Jeg ser et mindre
problem med henvisnings funktionen, da du risikere at få en meget langtsomt
loadende side, hvis der f.eks er 100 brugere, så tager det nok lidt tid at
få den genereret den henvisnings liste. Måske var det bedre hvis man kunne
indtaste et henvisning ID istedet

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Jakob Jensen

Dato : 25-02-02 18:11

Fra : Jette

Dato : 26-02-02 19:00

"Jakob Jensen" skrev:
> [...]
> få den genereret den henvisnings liste. Måske var det bedre hvis man kunne

Ja, det kan jeg godt set det fornuftige i ... det ville da også spare lidt
kode Så det kigger jeg lige på.

Og tak for tippet!

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 26-02-02 18:58

"Jakob Jensen" skrev:
> Hej Jette
>
> Jeg så lige at hvis man går ind på sin profil, så bliver designet ødelagt
> højre side.
>
> Vi bruger win2k / IE 6

Hej Jakob ... det har du fuldstændig ret i, og jeg har nu rettet det

Mvh. Jette

Fra : Jakob Jensen

Dato : 25-02-02 19:10

Hej Jette

Kan ikke lige huske om jeg har sagt det, men flot side. Og gode ideer, havde
selv den ide at skulle lave et katte bibliotek. Men har lige nogle andre
ideer der skal udvikles, blandt andet nogle forskellige konkurrencer. Igen
flot side godt arbejde.

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Trine

Dato : 28-02-02 09:22

Hej Jette

Wauw hvor er den side genial!! Kanont stykke arbejde du har lavet der

Nå men jeg har nu også oprettet Emil, Luna og mig selv.

Jeg har uploadet billeder af de to kræ, men de virker som om de er MEGET
større end jeres andres billeder.....kan jeg gøre noget ved det??

Hilsen
Trine

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 28-02-02 10:14

Jeg kan godt lave dem mindre for dig, så du kan uploade dem i samme
størrelse som dem vi andre har uploadet. Skal jeg det?
Vibeke

Fra : Trine

Dato : 28-02-02 10:37

Hej vibeke

Det må du meget gerne ) Hvad skal jeg gøre??

Jeg er en nørd til det

Hilsen
Trine

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 28-02-02 12:16

Hej Trine
Jeg har sendt en mail til dig hvor billederne er vedhæftet. Så skal du bare
uploade dem i stedet.
Mvh

Fra : Trine

Dato : 28-02-02 13:07

Hvor har du sendt dem til???

Jeg har ikke modtaget nogen mail fra dig endnu

Tak for din hjælp i øvrigt...det er sødt af dig!!

Fra : Jette

Dato : 02-03-02 00:04

"Trine" skrev:
> Hej Jette
>
> Wauw hvor er den side genial!! Kanont stykke arbejde du har lavet der

Tak for rosen ... Jeg er også rimelig stolt af den selv (med fare for at
overtræde janteloven, hi!)

> Nå men jeg har nu også oprettet Emil, Luna og mig selv.

Jaaaa, men jeg synes der mangler et billede af dig selv

> Jeg har uploadet billeder af de to kræ, men de virker som om de er MEGET
> større end jeres andres billeder.....kan jeg gøre noget ved det??

Jeg kan se du har fået hjælp af Trine .... men det er faktisk meget let at
gøre det selv ... har du et billedbehandlingsprogram? Hvis ja, hvilket?

Mvh. Jette

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 02-03-02 09:50

> Jeg kan se du har fået hjælp af Trine .... men det er faktisk meget let at
> gøre det selv ... har du et billedbehandlingsprogram? Hvis ja, hvilket?

Det er nu Trine der har fået hjælp af mig ;) Men det er vel egentlig også
lige meget. Og der er vel egentlig et billede af Trine derinde?

Mvh
Vibeke

Fra : Jette

Dato : 02-03-02 17:23

"Vibeke Jørgensen" skrev:
> Det er nu Trine der har fået hjælp af mig ;) Men det er vel egentlig også
> lige meget. Og der er vel egentlig et billede af Trine derinde?

Ja .... jeg bør nok lade være med at sende indlæg kl. lort om natten når jeg
er overtræt og egentlig burde gå i seng .... Undskyld jeg har været et
vrøvlehoved :-}

Mvh. Jette

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 02-03-02 20:33

> Ja .... jeg bør nok lade være med at sende indlæg kl. lort om natten når
jeg
> er overtræt og egentlig burde gå i seng .... Undskyld jeg har været et
> vrøvlehoved :-}

Hehe - kender det selv lidt for godt, desværre. Men man kan jo ikke lade
være med at skrive alligevel.

Vibeke