Gemme mail på diskette????
Fra : @ndersson

Dato : 22-02-02 11:21

Hej alle........... hjælp...!

Det er sikker blevet besvaret før, men jeg kan ikke finde en tråd mellem de
1500 indlæg jeg har i denne gruppe..
Mit spørgsmål er hvordan man gemmer mail-adresser og mails på en diskette i
Outlook så man kan formaterer sin HD og så lægge det hele tilbage igen når
maskinen kører igen ???
Hilsen
Andy

Fra : Madsen

Dato : 22-02-02 20:53

@ndersson skrev:

> Mit spørgsmål er hvordan man gemmer mail-adresser og mails på
> en diskette i Outlook så man kan formaterer sin HD og så lægge
> det hele tilbage igen når maskinen kører igen ???

Jeg tror ikke du kan nøjes med en diskette, men prøv evt. at se
dette link:

<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q196492>

Madsen.

Fra : Hans Galvit

Dato : 11-03-02 20:27

Under "filer" er der et menu punkt der hedder "import og export" jeg er helt
sikker på at det er der du skal finde løsningen (men kan du ikke lægge det
ned på en cdrom evt en cd-rw jeg tror heller ikke der er plads på en
diskette).
Det med import og export er ihvertfald der man gør det i outlook expres og
da der et tilsvarende punkt formoder jeg at det foregår på samme måde

--
< spørgsmål bliver stillet af
ren og skær uvidenhed >

-Hans Galvit-