Kan GODT MODTAGE men IKKE SENDE
Fra : Hans Holck

Dato : 21-02-02 20:57

Hej
Jeg har et problem. Jeg bruger Outlook og jeg kan ikke sende mail normalt,
jeg kan godt sende mail til nyhedsgrupper(som denne). Har været inde på
OfficeUpdate og hentet ALT ned.

Hvad er der galt?

Hilsen Hans

Fra : Madsen

Dato : 22-02-02 20:51

Hans Holck skrev:

> Jeg har et problem. Jeg bruger Outlook og jeg kan ikke sende
> mail normalt, jeg kan godt sende mail til nyhedsgrupper(som
> denne)

Mig bekendt kan du ikke sende til nyhedsgrupper med Outlook.
Ifølge headeren i dit indlæg så kører du Microsoft Outlook
Express 6.00.2600.0000.

Hvis det er Outlook Express du mener, så prøv i denne gruppe:

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-02-02 21:21

Thu, 21 Feb 2002 20:56:31 +0100, skrev "Hans Holck"
<hansmah@get2net.dk>:

>Jeg har et problem. Jeg bruger Outlook og jeg kan ikke sende mail normalt,

Hvilken fejlmeddelelse får du?

Du kan kun sende gennem den smtp, du er opkoblet med, men godt
modtage.

Det er sikkert fejlen.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Hans Holck

Dato : 22-02-02 21:56

Til Madsen: Jeg starter Outlook(ikke ekspress), gå ind i vis, derefter
nyheder...

Til Knud Gert Ellentoft: Jeg får følgende fejlmeddelse:

"Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-02-02 22:05

Fri, 22 Feb 2002 21:56:24 +0100, skrev "Hans Holck"
<hansmah@get2net.dk>:

>Hvad skal jeg gøre?

Hvis du er opkoblet med f.eks. get2net og du også har sat O til
at sende gennem deres smtp, så ved jeg ikke, hvad fejlen er.

Men muligvis andre gør.

Fra : Hans Holck

Dato : 22-02-02 22:31

Min internet forbindelse går gennem et lan... Jeg bruger
"smtpserver.get2net.dk" som smtpserver...

Fra : Hans Holck

Dato : 26-02-02 19:21

Det eneste jeg skulle var, at bruge LAN'ets smtp-server...