Esenet problem ??? Eller hvad ?
Fra : = BuFFer =

Dato : 25-01-01 21:10

Hej...

Jeg er liiiige kommet på esenet.... eller det er jeg så ikke... for jeg har
sat modemet til.... hvorlangtid skal/må det blinke GULT ?... 5 min ? 24
timer ... dage ??

Den har nu blinket i 20 min.. uden resultat...

skal jeg bare venete ??
har det noget med at gøre at jeg og først lige har betalt for det i dag
??... altså, at esenet ikke har regisreret mig endnu ??..

Oder was ??...

Hvad gør jeg ?

/BuFFer
www.bufferz.net

Fra : John Ploug

Dato : 26-01-01 00:03

Det er da en nærliggende mulighed at de ikke har registreret din betaling
endnu, normalt går der ganske kort tid (et par min ) før modemmet "fanger
signalet" fra INAérne.

Tålmodighed er en dyd, men du er snart i mål.

Mvh

John Ploug

Fra : = BuFFer =

Dato : 26-01-01 13:32

Okayy.. John ...

er det ikke også noget med 2 arbejdsdage eller sådan noget... fra de
modtager betallingen eller signalet fra modemt ??... Oder was ?

Nu er det ca. 18 timer siden jeg satte det til, og det blinker stadig gult
!... men det er måske stadig fordig de ikke har regisrert min betaling....
!?

.... vi venter og ser hvad der sker... efter hvorlang tid skal man begynde at
tænke på at der evt. er noget galt ?

/BuFFer
www.bufferz.net

Fra : --== IsoMan ==--

Dato : 26-01-01 13:41

Hmm..

Jeg satte mit modem til torsdag ved spisetid, og det virkede først mandag
eftermiddag. Jeg tror at det har noget at gøre med, at de simpelthen fra
starten af vil lære dig, at med Esenet bliver tålmodighed en dyd!

--

CYA.... --== IsoMan ==--
ICQ UIN: 1947921

Please remove the NOSPAM when replying directly to my email.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 26-01-01 17:32

"--== IsoMan ==--" <isomanNOSPAM@writeme.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eftermiddag. Jeg tror at det har noget at gøre med, at de simpelthen fra
> starten af vil lære dig, at med Esenet bliver tålmodighed en dyd!

KLIP

Gode ting tager den tid gode ting skal

PS: Husk også på (så vidt jeg er informeret) ejer I jo alle ESENET, da I er
gode skatteborgere i Esbjerg Kommune (såfremt i da tjener nok til at betale
skat)

mvh
Bjørn

Fra : R.O.

Dato : 26-01-01 21:33

From: "= BuFFer =" der skrev:

> Nu er det ca. 18 timer siden jeg satte det til, og det blinker stadig gult
(klip)
> hvorlang tid skal man begynde at tænke på at der evt. er noget galt ?

Hej Buffer
Den dag jeg skulle på, blev modemet også ved med at blinke gult.
Jeg ventede til næste dag med at ringe til Forsyningsvirksomhederne. De
foreslog at jeg slukkede for strømmen i ½ minut. Det gjorde jeg så, og efter
der blev sat strøm til igen, gik der ca. 10 minutter før modemet lyste grønt.
Nogle steder i byen kan det tage 30 minutter før den lyser grønt første gang,
andre steder går der kun et par minutter.
Med venlig hilsen Rita

Fra : = BuFFer =

Dato : 27-01-01 14:05

okey .. folkens...

nu venter jeg til mandag... evt. tirsdag... så må vi se om om det
"gylle-net" virker !...

*S*

/BuFFer
www.bufferz.net

Fra : = BuFFer =

Dato : 29-01-01 21:16

Okey.... nu er vi på .... men hvornår får man sin email oplysninger ??...
brugernavn + kode... mm ... ???

/BuFFer
www.bufferz.net

Fra : R.O.

Dato : 30-01-01 04:48

"= BuFFer =" <som-om-jeg-gidder-@-have-spammail.ha> skrev i en meddelelse news:954ivm$pl0$1@news.inet.tele.dk...
> Okey.... nu er vi på .... men hvornår får man sin email oplysninger ??...
> brugernavn + kode... mm ... ???

Hej Buffer
Jeg fik et brev med posten, med brugernavn og kode,
omtrent samtidig med at jeg modtog modemet.
Det er da godt, at du endelig er kørende!
M.v.h. Rita

Fra : nono

Dato : 30-01-01 10:27

Har du været inde på www.esenet.dk for at tilmelde email?
(under email administration)

TS

Fra : = BuFFer =

Dato : 30-01-01 12:01

nej det har jeg da ikke... kan ikke finde noget... øøh... email
administration..

/BuFFer
www.bufferz.net

Fra : nono

Dato : 30-01-01 15:47

"= BuFFer =" <som-om-jeg-gidder-@-have-spammail.ha> skrev i en meddelelse news:9566pg$3rt$1@news.inet.tele.dk...
> nej det har jeg da ikke... kan ikke finde noget... øøh... email
> administration..

På esenets hjemmeside tilhøjre er der et brev der flyver frem og tilbage, tryk på den.

TS

Fra : = BuFFer =

Dato : 31-01-01 16:25

Okey... tak alle... der har hjulpet !!! *SS*

nu har jeg bare et NYT problem... laver jeg bare lige et nyt indlæg om...
*S*

/BuFFer
www.bufferz.net