Regneark på web
Fra : Claes petersen

Dato : 22-02-02 13:40

Hej NG!
Er der nogen der har styr på hvordan man editerer og gemmer et regneark
(excel) med kald fra en Intranetside. Jeg har bla. prøvet med et vb-script
og gammeldags BAT-fil men det virker ikke for alle. Da mange skal kunne
rette og gemme er problemet er at stien til Excel kan være forskellig og på
dansk eller Engelsk på pc'erne. How to do?
mvh
Claes Petersen

Fra : Andreas Paasch

Dato : 23-02-02 01:02

Hvorfor bekymre sig om stien til Excel?

Hvis program associationerne er rigtige, vil et kald til en .xls fil
automatisk starte Excel.

Og skal du absolut have dem i samme sti, map et netværksdrev i loginscriptet
og løs det ad den vej.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
http://www.Paasch.Net