AT-streng til High Speed Data på 6210
Fra : Jesper Kjeldsen

Dato : 22-02-02 11:03

Hej!
Jeg har en Nokia 6210 som jeg bruger bl.a. til min Palm og notebook, men jeg
mangler en initstreng for at få den til at køre med HSDC - jeg har
dataabonnement.
Men jeg kan ikke finde noget om det i nogen dokumentation eller på nettet -
håber der er en der kan hjælpe mig

Jesper

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 22-02-02 14:08

"Jesper Kjeldsen" <usenet@jknet.dk> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> dataabonnement.
> Men jeg kan ikke finde noget om det i nogen dokumentation eller på

Prøv følgende:
AT+CBST=81,0,1;+CHSN=6,0,0,0 (v.110 og 3+1 timeslots = download
konfiguration)
AT+CBST=81,0,1;+CHSN=4,0,0,0 (v.110 og 2+2 timeslots = upload konfiguration)

For v.120 erstat 81 med 51, men det virker vel kun med Sonofon.

--
Rainer Schöbe
using "E-Plus Professional Data HSCSD"