TDC-script ødelægger hjemmeside
Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-02-02 23:46

Jeg ville egentlig have svaret i den lange tråd om TDC må dette,
men foretrak alligevel at lave en ny tråd.

Som svar på et spørgsmål i en anden nyhedsgruppe, vilel jeg
uploade en testside, men den automatiske indsættelses af TDCs
script ødelægger siden.

Se http://home13.inet.tele.dk/smedpark/popuptest3/
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-02-02 23:53

Thu, 21 Feb 2002 23:45:33 +0100, skrev Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk>:

>Som svar på et spørgsmål i en anden nyhedsgruppe, vilel jeg
>uploade en testside, men den automatiske indsættelses af TDCs
>script ødelægger siden.

Nu tjekker jeg ikke mine sider hver dag, men en side jeg har haft
liggende i meget lang tid er også blevet ødelagt af scriptet.

<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup7.htm>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Claus Schmidt

Dato : 22-02-02 09:26

"Knud Gert Ellentoft" ::

Tak for eksempler + links - jeg er sikker på at der er arbejde i
gang for at løse problemet.

--
claus

Fra : Claus Schmidt

Dato : 22-02-02 18:16

"Claus Schmidt" ::
> "Knud Gert Ellentoft" ::
> Tak for eksempler + links - jeg er sikker på at der er arbejde i
> gang for at løse problemet.

Jeg var lige inde på dine sider for at se om problemet var løst,
men kan se at det er det ikke endnu - jeg ved ikke noget om
hvordan eller hvornår det bliver det, men der er muligvis en vej
udenom problemerne så dine sider i det mindste virker:

prøv at "escape" skråstregen i den "</body>" der bliver skrevet
v.hj.a. JavaScript med en backslash, altså sådan: <\/body>

-det bør ikke have indflydelse på afviklingen af JavaScriptet.

Og ja, jeg ved godt at det ikke burde være dit ansvar at tilrette
dine sider så de også virker med TDCs tællescript, prøver bare
at foreslå en hjælp indtil de rette rettere får rettet det som rettes
skal.

--
claus

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 22-02-02 18:25

On Fri, 22 Feb 2002 18:15:54 +0100, "Claus Schmidt" <no@no.no> wrote:

> [...]
>dine sider så de også virker med TDCs tællescript, prøver bare
>at foreslå en hjælp indtil de rette rettere får rettet det som rettes

Alternativet m. helt at slå det properitære skrammel fra igen bliver
slet ikke overvejet eet sekund?

Jeg tror nok jeg kan tiltuske mig haxor-adgang til
http://www.javascriptmustdie.dk/.

Hvormange kunder skal knytte en kommetar der førend det bliver evident
for TDC, at kundetilfredsheden m. dette stunt ikke er overvældende?

(ikke at jeg gider underskriftindsamling eller andet... jeg undres
blot over at man kan sidde alle signaler overhørig)

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-02-02 18:41

Fri, 22 Feb 2002 18:15:54 +0100, skrev "Claus Schmidt"
<no@no.no>:

>prøv at "escape" skråstregen i den "</body>" der bliver skrevet
>v.hj.a. JavaScript med en backslash, altså sådan: <\/body>

Ja, så virker det, men håber da at det på en eller måde bliver
lavet om, så man ikke skal gribe til den slags fiksfakserier.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Peter Brodersen

Dato : 22-02-02 19:00

On Fri, 22 Feb 2002 18:15:54 +0100, "Claus Schmidt" <no@no.no> wrote:

>prøver bare
>at foreslå en hjælp indtil de rette rettere får rettet det som rettes
>skal.

Det er jo ret enkelt: Når noget ikke virker, slår man det fra. Når det
virker, slår man det til igen.

"Vores pløjemaskine er lige ved at køre igennem en skole. Vi overvejer
at rette den til, men i mellemtiden ser vi ingen grund til at slukke
den."

--
- Peter Brodersen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-02-02 19:14

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> wrote in message
> [...]
>

> "Vores pløjemaskine er lige ved at køre igennem en skole. Vi overvejer
> at rette den til, men i mellemtiden ser vi ingen grund til at slukke

De kan vel flytte skolen?

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 22-02-02 21:14

On Fri, 22 Feb 2002 19:14:21 +0100, "Flemming Lynggaard"
<news@edbmongol.dk> wrote:

>"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> wrote in message

>De kan vel flytte skolen?

børnene har bygget sneting i skolegården.. så nej.

--
vh
Thomas Jensen