Birmaen fundet ;-)))
Fra : Trine Piltoft

Dato : 21-02-02 22:10

Hej alle

Videresender lige denne mail vedr. den forsvundne Birma :0)

Trine
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Hej,

Jeg ville bare lige takke alle for deres råd og vejledning og positive
tanker i forbindelse med den forsvundne birma, og kan med STOR glæde
fortælle, at den er fundet og nu er hjemme hos den rette ejer ))

Tirsdag formiddag omkring kl. 10, så en dame den følge efter et par
'gårdmænd' i bebyggelsen i nærheden, og da vedkommendes børn begge har
birmaer, vidste damen godt, at sådan en kat nok ikke skulle gå rundt der
alene i det vejr, og hun tog den ind.
Den var våd og kold, men er blevet passet fint hos 'finderen', som her
til eftermiddag bemærkede et af de opslag med billede, som jeg havde
rådet ejeren til at sætte op, hvor de kunne komme til det.
Hun ringede med det samme, og det var en utrolig lettelse for os
allesammen, at katten nu er tilbage i god behold. Og nu er det slut med
at lufte ud på samme vis som før, - 6½ cm er åbenbart rigeligt til at en
velvoksen birma kan mase sig ud. . . .
Betricia endte altså på 3. sal, ca. 800 m. fra sit udgangspunkt, men om
noget har skræmt hende, så hun er løbet så langt, er jo svært at vide.
Hun var dog lidt forbeholden overfor manden i huset, da hun lige blev
hentet hjem, så hvilke oplevelser hun har haft i sine godt 12 timer i
'det fri', kan man kun gisne om. Hovedsagen er dog at hun er hjemme
igen, og tilsyneladende uden mén.

Mange hilsner,
Charlotte.
(meget, meget lettet. . ).

Fra : Mette Frederksen

Dato : 22-02-02 07:48

Sikke dejligt at høre.. at missen er hjemme igen! *S*

--
\!/
(@ @)

Fra : Birgitte

Dato : 22-02-02 23:44

Dejligt at få sådanne skønne nyheder
Stort missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.valo.dk
> Obs: Hjemmeside ejer! Har du besøgt denne side???

---
DK. True Trust