Flere mailboxe
Fra : Søren Lund

Dato : 21-02-02 22:14

Jeg har 5 mailadresser og 5 mailboxe hos Get2net. Dem er jeg og min familie
glad for.
Jeg får installeret NetExpress ADSL fra TDC i starten af Marts. Det ser ud
til at man hos TDC kan få 5 mailadresser, men kun 1 mailbox. Det betyder at
alle mail kommer ind samme sted.

Hvordan kan jeg fortsætte med at have mine 5 mailadresser/mailboxe hos
Get2net, men koble op via min nye ADSL line fra TDC.

Søren

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-02-02 22:33

"Søren Lund" <4668950m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>

> Hvordan kan jeg fortsætte med at have mine 5 mailadresser/mailboxe hos
> Get2net, men koble op via min nye ADSL line fra TDC.

Du kan uden problemer forsætte med dine get2net adresser. Såfrem get2net
ikke lukket dem.

Du skal bare bruge TDC´s smtp server til at sende post med...

Altså under POP3 kontien, sætter du pop3.get2net.dk må det være,, under smtp
settigns, skriver du: smtp.mail.dk

Fra : Simon Skals

Dato : 21-02-02 22:45

It seems Bjarke Hansen wrote:
>Du kan uden problemer forsætte med dine get2net adresser. Såfrem get2net
>ikke lukket dem.

Uden problemer såfremt de ikke lukkes. Tjo...

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-02-02 22:59

"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote in message

> Uden problemer såfremt de ikke lukkes. Tjo...

Det gør de heller ikke,,,,

Har ikke haft brugt mit get2net abo i ca 3 år...

Har stadig login og adgang til 20 Mb hjemmside og email

Fra : Simon Skals

Dato : 21-02-02 23:07

>Det gør de heller ikke,,,,

Indtil de lige pludselig gør, fordi de skal rydde op i døde
konti.

>Har ikke haft brugt mit get2net abo i ca 3 år...
>
>Har stadig login og adgang til 20 Mb hjemmside og email

Men ville du basere dine personlige mailkonti på en forhåbning
om, at Get2net undlader at slette dem, når nu de sagtens kan
tillade sig det? Jeg ville ikke.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Peter Juhl

Dato : 21-02-02 23:21

"Bjarke Hansen" wrote...

> Har ikke haft brugt mit get2net abo i ca 3 år...
>
> Har stadig login og adgang til 20 Mb hjemmside og email

Det kunne tænkes at Get2net rydder op en dag.

Hvor god er din løsning så ?

/Peter

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-02-02 23:24

"Peter Juhl" <dev-null@list.inet.tele.dk> wrote in message

> Det kunne tænkes at Get2net rydder op en dag.
>
> Hvor god er din løsning så ?

SÅ KØB DOG JERES domain,,, jeg bruger det da ikke selv,, har da mit eget
domain med ubekrænses postkasser...

TDC kan jo ikke tilbyde det på en BB

PS, kom gerne med jeres bud, istedet at svine mig til

Fra : Simon Skals

Dato : 21-02-02 23:52

It seems Bjarke Hansen wrote:
>PS, kom gerne med jeres bud, istedet at svine mig til

Hvem har svinet dig til? Jeg påpegede, at der var visse ulemper
ved dit forslag, det har jeg vel lov til.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Allan Olesen

Dato : 22-02-02 16:54

Simon Skals <spam@gid.dk> wrote:

>Jeg påpegede, at der var visse ulemper
>ved dit forslag, det har jeg vel lov til.

Det var vel egentlig ikke særligt tiltrængt at påpege disse indlæg,
når nu Bjarke Hansen allerede selv havde gjort det...

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Fra : Simon Skals

Dato : 22-02-02 20:58

It seems Allan Olesen wrote:
>Det var vel egentlig ikke særligt tiltrængt at påpege disse indlæg,
>når nu Bjarke Hansen allerede selv havde gjort det...

Jeg synes, det er temmelig relevant at påpege, at man risikerer
at få slettet sine postkasser en skønne dag.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-02-02 21:14

Fra : Simon Skals

Dato : 24-02-02 18:00

Ja, nævnt en passant. Og det er stadig et dårligt råd i mine
øjne, deraf min kommentar.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Allan Olesen

Dato : 22-02-02 22:20

Simon Skals <spam@gid.dk> wrote:

>Jeg synes, det er temmelig relevant at påpege, at man risikerer
>at få slettet sine postkasser en skønne dag.

Ja?

Så var det da sørme godt, at manden selv havde påpeget det, ikke?

Fra : Simon Skals

Dato : 24-02-02 18:02

It seems Allan Olesen wrote:

>Ja?
>
>Så var det da sørme godt, at manden selv havde påpeget det, ikke?

'såfremt de ikke sletter dem' siger ikke noget om den faktiske
risiko, som efter min opfattelse er overhængende, når man skifter
til en anden udbyder.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Allan Olesen

Dato : 24-02-02 18:47

Simon Skals <spam@gid.dk> wrote:

>'såfremt de ikke sletter dem' siger ikke noget om den faktiske
>risiko,

Hm. Jeg mener nu, det er ret klart hint om, at risikoen skal tages
alvorligt.

Fra : Simon Skals

Dato : 24-02-02 19:52

It seems Allan Olesen wrote:

>Hm. Jeg mener nu, det er ret klart hint om, at risikoen skal tages
>alvorligt.

''Du kan uden problemer forsætte med dine get2net adresser.''

Ih, ja, det er et soleklart hint.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Allan Olesen

Dato : 24-02-02 21:45

Simon Skals <spam@gid.dk> wrote:

>''Du kan uden problemer forsætte med dine get2net adresser.''

Det nærmer sig quotefucking, når du undlader at tage forbeholdet med.

Jeg gider ikke mere. Over and out.

Fra : Simon Skals

Dato : 24-02-02 22:11

It seems Allan Olesen wrote:
>Det nærmer sig quotefucking, når du undlader at tage forbeholdet
>med.

Nej. Når man indleder med "du kan uden problemer", så giver det
ikke anledning til at tro, at det efterfølgende forbehold vejer
særlig tungt.

>Jeg gider ikke mere. Over and out.

Jeg forstod ikke, at du gad i første omgang.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-02-02 00:04

Thu, 21 Feb 2002 23:23:38 +0100, skrev "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk>:

>PS, kom gerne med jeres bud, istedet at svine mig til

Du kan oprette alle de netbasisabonnementer du ønsker.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-02-02 00:14

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Du kan oprette alle de netbasisabonnementer du ønsker.

Øhh,, det er vel det samme...

Get2net´s adresser lukkes ikke ned, endnu?

Mens man skal diale up, for at holde live i TDCs.....

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-02-02 00:23

Fri, 22 Feb 2002 00:13:42 +0100, skrev "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk>:

>Mens man skal diale up, for at holde live i TDCs.....

Det er det TDC selv anbefaler i det sidste nummer af det
husstandsomdelte TDC-magasinet og der er ikke nævnt at man skal
bruge opkoblingen.

(Og derfor har jeg gemt bladet)

Fra : Thomas Olesen

Dato : 22-02-02 00:51

On 22 feb 2002 Knud Gert Ellentoft wrote:

> Det er det TDC selv anbefaler i det sidste nummer af det
> husstandsomdelte TDC-magasinet og der er ikke nævnt at man skal
> bruge opkoblingen.

Man kan vel gå ud fra at du hentyder til side 34
Jeg sad også lurede lidt på den.

--
Thomas Olesen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-02-02 01:17

"Thomas Olesen" <thol_spamspameggandnospam_@mail.dk> wrote in message

> Man kan vel gå ud fra at du hentyder til side 34
> Jeg sad også lurede lidt på den.

Er det noget der er kommer for nyligt? Vi har ikke fået noget længe

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-02-02 01:56

Fri, 22 Feb 2002 01:17:16 +0100, skrev "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk>:

>Er det noget der er kommer for nyligt? Vi har ikke fået noget længe

Det er vel en måneds tid siden, det er omdelt.

Fra : Lars Højberg

Dato : 22-02-02 23:24

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> [...]
> Knud
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Abonnementsvilkår for NetBasis på:

http://kundeservice.opasia.dk/abonnementservice/kundevilkaar/abonnement_ny.html

stater:

"Hvis kunden i tre måneder i træk ikke har brugt internettjenesten på en måde, som medfører forbrugstaksering over for kunden, kan TDC Internet opsige abonnementsaftalen med mindst 1 måneds varsel"

/Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-02 00:17

22 Feb 2002 22:24:22 GMT, skrev Lars Højberg
<hojberg@USD7Imail.dk> (slet USD7I):

>Abonnementsvilkår for NetBasis på:

Ja. det ved jeg godt, men så må man i givet fald holde det ene op
mod det andet.

(Det er jo også derfor, jeg havde gemt bladet, om ikke andet så
sletter TDC ikke ens mailsbox uden varsel)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-02-02 15:49

> (Det er jo også derfor, jeg havde gemt bladet

Hvilket selvstændigt aktieselskab har udgivet bladet?
Hvilket selvstændigt aktieselskab har du et kundeforhold til?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-02 16:25

Sat, 23 Feb 2002 15:48:44 +0100, skrev "Martin Højriis
Kristensen" <usenet@makr.dk>:

>Hvilket selvstændigt aktieselskab har udgivet bladet?

TDCmagsinet er vel et reklameblad for alle TDCs
divisioner/afdelinger og det bør vel så være rigtigt, det der
står der i, når det er et svar på et kundespørgsmål, der
offentliggøres i det.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-02-02 17:21

> det bør vel så være rigtigt, det der
> står der i, når det er et svar på et kundespørgsmål, der
> offentliggøres i det.

enig

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Allan Olesen

Dato : 23-02-02 18:30

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

>Hvilket selvstændigt aktieselskab har udgivet bladet?
>Hvilket selvstændigt aktieselskab har du et kundeforhold til?

Hvis det er TDC's holdning, der skinner gennem dine retoriske
spørgsmål, bør TDC nok finde deres egne ben, før de offentligt
reklamerer med, at man med TDC har det hele samlet eet sted...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-02-02 19:51

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det er TDC's holdning, der skinner gennem dine retoriske
> spørgsmål, bør TDC nok finde deres egne ben, før de offentligt
> reklamerer med, at man med TDC har det hele samlet eet sted...

TDC er ikke bare TDC. Forstå det nu.
svjh er det TDC Tele Danmark der reklamerer med "alt samlet et sted"

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Allan Olesen

Dato : 24-02-02 09:23

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

>TDC er ikke bare TDC. Forstå det nu.

Jeg er slet ikke sikker på, jeg _gider_ prøve at forstå det, så længe
TDC-koncernen ikke har bedre styr på deres datterselskabers
profilering af TDC-navnet.