Airport 2.01 dansk?
Fra : Christian Flintrup

Dato : 21-02-02 21:42

Hej,

Hvor kan softwaren til Mac OS 9 til Airport (128-bit) findes?

Jeg har en computer med 9.2.2 Dansk men Airport-softwaren blev kun
opdateret til 1.2, hvilket tilsyneladende ikke virker med 128-bit
kryptering.

--
!! Se min signatur. Se min signatur. Se min signatur !!

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-02-02 22:00

In article <1f7z5l0.jqg20a1ovnzcwN%chr@mac.com>,
chr@mac.com (Christian Flintrup) wrote:

> Jeg har en computer med 9.2.2 Dansk men Airport-softwaren blev kun
> opdateret til 1.2, hvilket tilsyneladende ikke virker med 128-bit
> kryptering.

Har du prøvet kontrolpanelet softwareopdatering?

Fra : Christian Flintrup

Dato : 21-02-02 23:03

> Har du prøvet kontrolpanelet softwareopdatering?

Kontrolpanelet finder kun Authoring Update 1.1.5.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-02-02 23:25

In article <1f7z84s.q8epu2f8myrkN%chr@mac.com>,

> Kontrolpanelet finder kun Authoring Update 1.1.5.

jeg ved ikke om den danske version er udkommet - ellers kan du hente den
engelske (jeg går ud fra at dit airport kort allrerede _er_ 128bit)

Fra : Christian Flintrup

Dato : 21-02-02 23:51

> jeg ved ikke om den danske version er udkommet - ellers kan du hente den
> engelske (jeg går ud fra at dit airport kort allrerede _er_ 128bit)

Kortet og basen er 128bit, ja, og det virker også fint på min PBG4 under
Mac OS X.

Problemet er, at det er min mor, som gerne vil surfe i stuen på sin
iBook 366, og hun foretrækker dansk system.

Men et IE system kan så måske blive eneste måde.

--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-02-02 00:22

In article <1f7zbi1.13zmbwcbzdpi4N%chr@mac.com>,
chr@mac.com (Christian Flintrup) wrote:

> Problemet er, at det er min mor, som gerne vil surfe i stuen på sin
> iBook 366, og hun foretrækker dansk system.

Det er muligt at den engelske version ikke vil opdatere på et dansk
system, og du kan ikke bruge tomeviewer da det ikke vil opdatere hendes
airportkort til 128bit.

Fulgte der en dansk Airport 2 CD med til dit eget 128bit kort eller
basen? I så fald har du den allerede.

Fra : Christian Flintrup

Dato : 22-02-02 00:59

> Det er muligt at den engelske version ikke vil opdatere på et dansk
> system, og du kan ikke bruge tomeviewer da det ikke vil opdatere hendes
> airportkort til 128bit.

Airport-kortet er købt i forgårs og der stod 128-bit på pakken - så det
er sikkert allerede opdateret.

> Fulgte der en dansk Airport 2 CD med til dit eget 128bit kort eller
> basen? I så fald har du den allerede.

Du siger noget - det må jeg kigge efter.

Fra : Christian Flintrup

Dato : 22-02-02 01:05

Christian Flintrup <chr@mac.com> wrote:

> Du siger noget - det må jeg kigge efter.

Softwaren lå der - på det mest indlysende sted - og her har jeg
gennemtrævlet Apples website :)

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 23-02-02 01:21

Christian Flintrup <chr@mac.com> wrote:

> Softwaren lå der - på det mest indlysende sted - og her har jeg
> gennemtrævlet Apples website :)

Men det er sgu' da tosset, at Apple ikke har lagt det som opdatering.

(Jeg oplevede det samme med en tidl. opdatering af Airportsoftware, som
bare ikke kom på dansk. Jeg slog det hen med, at Dansk jo er et lille
sprogområde, og at det jo koster penge at få det oversat. Overraskelsen
var derfor stor, da jeg modtog nyeste version på dansk, i forbindelse
med køb af en basestation til mit arbejde! Hvorfor lå den ikke på
nettet?)

Martin