Download ved et klik?
Fra : Kristian

Dato : 21-02-02 19:43

Hejsa!

Jeg har et lille problem, som går ud at på at jeg har nogle (100 Mb)
AFS-filer på nogle gratis-Angelfire-servere, og dem vil jeg gerne have at
man skal kunne downloade ved et tryk.

Trykker man bare på det, kommer man ind på en grim Angelfire-side, som
fortæller at man ikke må linke direkte til filer. Det virker dog
fortrinligt, hvis man bare vælger "save link as..." til linket.

Nogen som kan lave noget smart kode-værk, som kan få download-boxen op med
det samme? Altså få venstremuse-klik = save link as.

På forhånd tak!

Kristian

P.S. Videoerne er private optagelser fra et motorløb - og siden kører på
frivilligt, ikke-kommercielt basis. Derfor vil jeg ikke betale for at hoste
100 Mb video.

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 22-02-02 08:27

Umiddelbart lyder det ikke som en Java løsning du leder efter.

Men måske kunne man lave en applet, som man kan klikke på. Denne applet
kunne så (måske?) starte et download.

-dennis