Er Sunsite.auc nede??
Fra : Jesper Sloth

Dato : 21-02-02 20:06

Hej
Der kommer ikke nogen indlæg på Sunsite, så nu prøver jeg lidt igen på
Stofanet, er der nogen der ved om de nede??

Mvh

Jesper

Fra : Claus Schmidt

Dato : 21-02-02 20:50

"Jesper Sloth" ::
> Hej
> Der kommer ikke nogen indlæg på Sunsite, så nu prøver jeg lidt igen på
> Stofanet, er der nogen der ved om de nede??

virker som om der er lidt problemer - også på news.sunsite.dk

--
claus

Fra : Peter T.

Dato : 21-02-02 20:57

"Claus Schmidt" <no@no.no> wrote in news:3c754f6f$0$17214
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> "Jesper Sloth" ::
>
> virker som om der er lidt problemer - også på news.sunsite.dk

Sidste indlæg jeg kan finde på sunsite.dk er kl 0300 i nat.

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Morten Birkelund

Dato : 22-02-02 16:38

"Peter T." <n@d.a> wrote in message

> Sidste indlæg jeg kan finde på sunsite.dk er kl 0300 i nat.

Jeg har prøvet at poste til dem, der er intet kommet frem, der er heller
ingen nye indlæg.

--
Morten

Fra : Jonas Pedersen

Dato : 22-02-02 17:13

"Morten Birkelund" <mortendb@spamcop.net> wrote in message
> "Peter T." <n@d.a> wrote in message

> Jeg har prøvet at poste til dem, der er intet kommet frem, der er heller
> ingen nye indlæg.

Lige til oplysning så kan jeg sige at jeg har haft kontakt til en af
folkene,
og de er ved at se på problemet.

//Jonas Pedersen

Fra : Jesper Sloth

Dato : 22-02-02 22:29

"Jonas Pedersen" <jonas@chown.dk> skrev i en meddelelse

> Lige til oplysning så kan jeg sige at jeg har haft kontakt til en af
> folkene,
> og de er ved at se på problemet.
>

> //Jonas Pedersen

Tak for det.

Mvh

Jesper

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 23-02-02 17:33

On Fri, 22 Feb 2002 22:28:40 +0100, "Jesper Sloth"
<jesper.sloth@mail1.stofanet.snydt.dk> wrote:

>Tak for det.

Svaret kan ses i gruppen sunsite.staff.

/Jarlskov