Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
ang fuskeriet ( nitroclicks )
Fra : Leif den lykkelig

Dato : 21-02-02 19:37

Der må da være nogen rigtige firmaer der vil sponsorere, ellers er der vel
ikke meget ved at de opretter sig som marketings firmaer på nettet. ??? hvad
mener i andre om sagen. og der er kun få danske af denne slags der giver
noget, men ikke det samme som de udenlandske/amerikanske steder gør.

Jeg er også på nitro stedet, og har optjent 30$. men ved at man skal optjene
de der 500$ for at få fra dem. men mange af de der små opgaver ( hvor man
også får for at gætte færdig, de der task ), foruden det at surfe. er
nogengange svære at finde ud af.

Såe men jeg prøver at se, når jeg når de 500$, for at se om de sender en
check.

Selv om man ikke har den store forventning til disse typer pay marketings
firmaer.

--
Med venlig hilsen fra
Leif Andersen

Fra : Dr. Koch

Dato : 24-02-02 11:08

Jeg har rundet de $500.....
Jeg har skrevet til dem og fået at vide at der vil gå omkring 14 dage så vil
pengene gå ind på min E-gold konto... Man får vist ikke tilsendt check mere,
men pengene bliver overført til en E-gold konto, som er gratis at
oprette.... Så kan man bruge et af mange forskellige firmaer til at få
overført pengene til sin danske bankkonto...

Så jeg venter spændt

Dr. Koch
http://www.nitroclicks.com/join.phtml?referred=djkoch

Fra : izeqb

Dato : 01-03-02 08:25

On Sun, 24 Feb 2002 11:08:20 +0100, "Dr. Koch" <----lkh79@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>oprette.... Så kan man bruge et af mange forskellige firmaer til at få
>overført pengene til sin danske bankkonto...

Det gør vi andre også

Fra : news.tele.dk

Dato : 11-04-02 06:39

Oki, er der så nogen af Jer der efterhånden har modtaget nogle penge fra
Nitro ???

--
Prøv at lige dette link: http://www.toplotto.dk/?id=2701 og se om det er
noget for dig. Det er en ny dansk online lotto klub, hvor

---
Med venlig hilsen / Best Regards

Michael Dahl, MCSE

MSN: dahl@cokeman.dk ICQ: 3462891
WWW.COKEMAN.DK

Fra : Dopedog KDC

Dato : 11-04-02 19:17

Næ men abuse sendt til info@toplotto.dk

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Jonathan Stein

Dato : 11-04-02 22:05

"news.tele.dk" wrote:

> Prøv at lige dette link: http://www.toplotto.dk/?id=xxx

Advarsel! Toplotto er en klon af Lottopower, som har været diskutteret i
dk.penge.investering - blot med et endnu ringere forhold mellem gevinst og
indsats. Hos Lottopower vinder man i gennemsnit mindre end halvt så meget, som
hvis man spiller direkte hos Tipstjenesten (selv om de prøver at tegne et helt
andet billede på deres hjemmeside). Hos Toplotto får man endnu mindre for de
samme penge!

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-04-02 18:40

> Hos Toplotto får man endnu mindre for de samme penge!

Jeg har regnet mig frem til at hver gang man betaler 20 kr. på TopLotto, går kun 6
kr. til Lotto.
Da jeg fandt ud af dette startede jeg min egen lottoklub, hvor mindst 15 ud af 20
kr. (oftest mere) går til Lotto.

Reklame hører ganske vist ikke til her i gruppen, men nu har jeg nævnt at jeg har
startet min egen Lottoklub. Adressen er http://www.lottoklubben.tk for
interesserede

--
Michael

Fra : Jonathan Stein

Dato : 13-04-02 22:25

Michael Kjærsgård wrote:

> Da jeg fandt ud af dette startede jeg min egen lottoklub, hvor mindst 15 ud af 20
> kr. (oftest mere) går til Lotto.

- Og jeg kan stadig ikke se hvorfor man skal give nogen (op til) 25% af sin
Lotto-indsats.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 14-04-02 16:34

> - Og jeg kan stadig ikke se hvorfor man skal give nogen (op til) 25% af sin
> Lotto-indsats.

Jeg kan give dig ret langt hen ad vejen.
Oftest er det slet ikke så meget der ikke bliver spillet for. Jeg skriver det bare for
ikke at få nogen på nakken, hvis nu det en enkelt gang bliver de 5 kr. pr. uge.

Grunden til at jeg tager lidt er at jeg jo altså har nogle udgifter (samt tidsforbrug)
ifbm. udbetaling af gevinster, udvikling af hjemmeside osv.

--
Michael Kjærsgård
http://www.lottoklubben.tk

Fra : Jonathan Stein

Dato : 18-04-02 15:08

Michael Kjærsgård wrote:

> [...]
> ifbm. udbetaling af gevinster, udvikling af hjemmeside osv.

Jeg mener grundlæggende Lotto er en ekstra skat for dem, der ikke hørte efter i
matematik-timerne. Måske er det derfor jeg ikke kan se behovet for at kaste ekstra penge
efter en klub...

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/