Hvem kender denne sang ??!!!
Fra : Lis Pedersen

Dato : 21-02-02 17:48

Det er en kvinde, der synger denne tekst/melodi

Lyder - cirka - således: "Jorden drejer stadig rundt skønt du har forladt
mig"
Det er en gamle dansktop melodi - årgang: 1970'erne

Hvem kan hjælpe mig.

Tak!

Lis Pedersen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-02-02 20:11

Lis Pedersen <lis-p@roslund.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c7524b3$0$62878$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
forladt
> mig"
> Det er en gamle dansktop melodi - årgang: 1970'erne

_______

Det kan jeg. Den hedder sjovt nok "Jorden drejer stadig rundt", haha og det
var Ulla Pia som sang den til tops i 1974.

Hilsen Åge
(Dansktoppen er toppen)

Fra : Lis Pedersen

Dato : 24-02-02 13:14

Tusind tak for hjælpen, jeg var ikke helt sikker på at titlen på sangen var
det samme som omkvædet.

Lis