NetExpress ADSL bestilling
Fra : John

Dato : 21-02-02 17:47

Hej

Jeg har bestilt NetExpress adsl hos TDC, for ca. 3mdr. siden, da Opsia`s
hjemmeside oplyste om, at der ville komme Adsl på den central, hvor
jeg er tilsluttet inden for de næste 3 mdr, altså 1. Marts.
Jeg ikke modtaget nogen ordrebekræftigelse eller modtaget
Modem-Skillefilter-etc.
endnu.
Er det en helt normal fremgangs måde, at man først får ordrebekræftigelsen
m. m.
når centralen er klar med Adsl?
Jeg har prøvet at kontakte deres salgs support, men det er ikke så lige til
i øjeblikket.

Hilsen
John

Fra : Søren Blom

Dato : 21-02-02 18:33

"John" <bhs@inbox.as> skrev
> Jeg har bestilt NetExpress adsl hos TDC, for ca. 3mdr. siden, da Opsia`s
> hjemmeside oplyste om, at der ville komme Adsl på den central, hvor
> jeg er tilsluttet inden for de næste 3 mdr, altså 1. Marts.

Du høre først fra TDC når centralen ER klar. Du skal nok også lige indstille
dig på, at den dato som de har opgivet på deres web-site godt kan skride
noget, så din central ikke er klar 1. marts.

--
Søren Blom
soren@blom.dk