Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Driver til nVIDIA TNT2
Fra : DonE

Dato : 21-02-02 17:28

Hej NG
Har WinXP på en Compaq 5000 192Mb ram, 600MHz
Jeg har købt et nyt grafik-kort
Wonder 5000-TNT2 M64/32MB PCI VGA CARD
som jeg ikke kan få til at virke!
Hvad gør jeg og hvordan?

Mvh Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-02-02 19:09

"DonE" <don_e@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> Har WinXP på en Compaq 5000 192Mb ram, 600MHz
> [...]

Først så afinstallere du de gamle drivere til dit gamle grafkkort, så
genstarter du maskinen, og så skulle der komme en besked op med at der er
fundet ny hardware, og så gør du som der bliver skrevet.
jer dette ikke, så er du på den, men se på pakken, eller den cd der fulgte
med, og se om det overhovedet kan bruges i samarbejde med XP. vis du har
mulighed for det, så gå til producentens hjemmeside og se hvad der står om
dit kort, om der er driver til at køre sammen med XP. Hvis det så heller
ikke giver noget, så vil jeg foreslå dig at du skipper XP og bruger Windows
98 i stedet for, og så skal det nok virke.
Kim Larsen

Fra : DonE

Dato : 21-02-02 20:46

Hej