Eicon Diva til MacOS X
Fra : Steen

Dato : 21-02-02 14:05

Jeg har kørt med et Lasat ISDN speed 2 i Mac OS X, som
har fungeret godt indtil det gik i stykker.
Jeg har nu fået et Eicon Diva T/A ISDN modem, som
går gennem en Keyspan USB-converter.
Hvis jeg kun åbner Mac 9.2 kører modemet perfekt,
men i Mac OS X kan jeg ikke få det til at fungere.
Kan det være rigtigt?

mvh
Steen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-02-02 14:24

In article <3C74F088.B1B4370F@uldahl.dk>, Steen <steen@uldahl.dk>
wrote:

> [...]
> modem, som går gennem en Keyspan USB-converter. Hvis jeg kun åbner
> Mac 9.2 kører modemet perfekt, men i Mac OS X kan jeg ikke få det

Ja, du Mac OS X burde kunne finde isdn-adapteren, men du skal have/lave
et modemscript til mac OS X og netop dit modem.

I 10.04 kunne jeg uden problemer finde et lasat ISDN speed2 modem, men
da jeg ikke havde det rette script kunne jeg ikke få det til at ringe op
og lave en PPP forbindelse. Tjek producentens webside og se om de skulle
have et mac OS X script til din ISDN adapter.