Gratis Serverplads
Fra : Bjarne Stenfeldt

Dato : 21-02-02 12:58

Hejsa alle..

Vi er ved at lave vores hjemmesider med FP 2000(Frontpage2000) og ville lige
høre jer om I kan anbefale en dansk server med plads op til 50mb for 0kr.

MVH. Bjarne Stenfeldt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-02-02 14:39

Thu, 21 Feb 2002 12:58:23 +0100, skrev "Bjarne Stenfeldt"
<bjst@email.dk>:

>Vi er ved at lave vores hjemmesider med FP 2000(Frontpage2000) og ville lige
>høre jer om I kan anbefale en dansk server med plads op til 50mb for 0kr.

Det bliver nok svært, men spørg i
news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel, det er der spørgsmålet
hører hjemme.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Cassandra Christense~

Dato : 01-03-02 07:34

Hej Bjarne!
Den eneste, jeg kan komme i tanke om, med de krav, du stiller er -
desværre - ikke dansk, men svensk. www.tripodnet.nu
Cass
Bjarne Stenfeldt <bjst@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a52nee$17lc$1@news.cybercity.dk...