3D Prophet 4500 32mb vs. Riva TNT2 M64 32m~
Fra : .: [Deep Blue] :.

Dato : 21-02-02 12:36

Kan et 3D Prophet 4500 32 mb (Kyro II), banke et
Riva TNT2 M64 32 mb (TNT2 M64) når vi snakker
spil?

Mange hilsener,
Troels P. Olsen

P.S: Jeg vil også meget gerne have et par links til
anmeldelser af dette kort (Prophet)

Fra : Renegade

Dato : 21-02-02 13:14

..: [Deep Blue] :. <troels.olsen@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c74db97$0$62865$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Mange hilsener,
> Troels P. Olsen
>
> P.S: Jeg vil også meget gerne have et par links til

Ja. Faktisk kan den i flere tilfælde løbere stærkere end væsentligt dyrere
og mere kendte kort fx Geforce MX plejer fx ikke at kunne følge med.

http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1435
http://www6.tomshardware.com/graphic/01q2/010425/
http://guru3d.com/review/guillemot/3dprophet4500/

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 21-02-02 13:20

Renegade wrote:

> Ja. Faktisk kan den i flere tilfælde løbere stærkere end væsentligt dyrere
> og mere kendte kort fx Geforce MX plejer fx ikke at kunne følge med.

Jeg vil faktsik gå så langt som til at sige at i høje opløsninger kan det til
tider banke både Gf2Ultra og Gf3!

Billedkvaliteten er også ganske glimrende og ligeså god som fx. Matrox

Mvh

Bruno

Fra : .: [Deep Blue] :.

Dato : 21-02-02 13:32

Tjah så er billedkvaliteten vist noget bæ

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 21-02-02 14:51

".: [Deep Blue] :." wrote:

> Tjah så er billedkvaliteten vist noget bæ

?????

Vil du ikke være rar at uddybe det?

Fra : Jakob M

Dato : 21-02-02 14:43

".: [Deep Blue] :." <troels.olsen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Kan et 3D Prophet 4500 32 mb (Kyro II), banke et
> Riva TNT2 M64 32 mb (TNT2 M64) når vi snakker
> spil?

Ja, lammetæve. Kyro er på niveau med eller bedre end Geforce2 pro, selv med
morgendagens spil. http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1580&p=1
Og billedkvaliteten er god selv i høje opløsninger.

Mvh
Jakob