Outlook 2000 - vedhæftet fil ved link
Fra : Thïngmand

Dato : 21-02-02 08:44

Kan man undgå at Outlook putter en vedhæftet url fil med, når man fra en
browser klikker på "send en hyperlink"?

Fra : Leony

Dato : 21-02-02 09:57

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man undgå at Outlook putter en vedhæftet url fil med, når man fra en
> browser klikker på "send en hyperlink"?

Kan du ikke bare copy-paste den ind i mailen.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Thïngmand

Dato : 22-02-02 09:07

> Kan du ikke bare copy-paste den ind i mailen.

Jo, men det er IMHO lettere at bruge den indbyggede version - så er emnet
også udfyldt

Fra : Leony

Dato : 22-02-02 09:58

> Jo, men det er IMHO lettere at bruge den indbyggede version - så er emnet
> også udfyldt

Der er ingen der tvinger dig til at angive et emne.
Hvis det endelig var kunne du så ikke lave en standard email, lægge en
genvej på skrivebordet. Når du vil sende et link så trykker du på genvejen,
mailen åbner sig, emnet er udfyldt med "prøv dette link" (eller whatever).
Har aldrig afprøvet ovenstående.

Fra : Thïngmand

Dato : 25-02-02 08:39

> Der er ingen der tvinger dig til at angive et emne.

Fint nok, men det jeg ønsker er en mulighed for at undgå de vedhæftede
filer, ved brug af "Send hhyperlink"...

Fra : Leony

Dato : 25-02-02 15:02

> Fint nok, men det jeg ønsker er en mulighed for at undgå de vedhæftede
> filer, ved brug af "Send hhyperlink"...

Det er der sikkert ikke. Det kan være du kan finde det i hjælpen eller i
Microsoft's knowledgebase.
Hvis man ikke kan løse et problem er en workaround nogle gange den eneste,
men måske ikke den nemmeste, løsning.