Palit GeForce3 Ti200 og 2D performance??
Fra : Flemming C. Lund

Dato : 20-02-02 23:30

Jeg har efterhånden hørt meget godt om kortet og tænker meget på at købe
kortet. Dog vil jeg gerne vide hvordan kortet er i 2D. Jeg har pt. et
Voodoo3 PCI 16 MM ram kort. Jeg kører som standard altid 1280 X 1024 i 2D og
vil gerne om der er andre der har erfaring med denne opløsning og 2D
effekten generelt på kortet. Min computer er Duron 650@858, 256 MB Ram og
Asus A7V 133 bundkort.

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 21-02-02 02:35

"Flemming C. Lund" <fclund@esenet.dk> wrote in message
> [...]
og
> vil gerne om der er andre der har erfaring med denne opløsning og 2D

Jeg har haft Voodoo3 AGP, Voodoo5AGP, og nu et Daytona GF3 ti200.
Du kan rolig regne med god kvalitet i både 2 og 3D, og så kører bare meget
hurtigere

Martin.

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 21-02-02 09:24

Det lyder jo rigtigt godt! Tak for svaret!

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 21-02-02 12:30

"Martin K. Henrichsen" wrote:

> Jeg har haft Voodoo3 AGP, Voodoo5AGP, og nu et Daytona GF3 ti200.
> Du kan rolig regne med god kvalitet i både 2 og 3D, og så kører bare meget
> hurtigere

Pas på!

Du kan altså ikke forvente at alle kort med en Geforce chip giver den samme
billedkvalitet, hvor skarpt/sløret billedet bliver afhænger af hvordan kortet
er lavet og der er altså mange flere komponenter end bare lige chippen som
Nvidia har lavet.

Mht 1280*960 skal det dog siges at de allerfleste kort i dag er i stand til at
levere udemærkede resultater i den opløsning, det gælder nærmest ligegyldigt
hvad man vælger og altså også uanset om det er Geforce, S3, Radeon, Kyro....

Mvh

Bruno

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 21-02-02 16:03

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
kortet
> er lavet og der er altså mange flere komponenter end bare lige chippen som

Lige præcis!
Der står lidt om det her:
http://www.geocities.com/porotuner/imagequality.html

- Lars