Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Problemer med tv-out
Fra : LBB

Dato : 20-02-02 20:28

Jeg har et GeForce 2 MX med tv-out. Når billedet bliver vist på tv'et,
er der bare en sort uudnyttet kant hele vejen rundt om billedet. Det
er lidt surt da jeg kun har et 21" fjernsyn og der derved går et par
tommer til spilde. Er det ikke muligt at gøre billedet større, ligesom
på computerskærmen?
Jeg her den nyeste Nvidia driver installeret.

Tak for hjælpen, Hilsen Lars

Fra : Lars

Dato : 20-02-02 20:52

Tvtool :))

Fra : Lars

Dato : 20-02-02 20:53

www.tvtool.de

Fra : RacerNiels

Dato : 25-02-02 12:59

"Lars" <BOoH@it.dk> wrote in message news:a50usg$oh6$1@news.cybercity.dk...
> www.tvtool.de

www.tvtool.com virker bedre for mig, men pyt nu med det. Hvad er det lige
man skal downloade? Jeg har et Pixelview GF2 MX400 m/tv-out og jeg oplever
også en sort bjælke rundt om billedet... hvad gør jeg?

Desuden kunne jeg også godt tænke mig at spille for at skulle gøre TV'et til
primær monitor hver gang jeg se film - hvordan gøres det??

Niels