Skærmbillede klapper sammen
Fra : Susanne Pedersen

Dato : 20-02-02 19:13

Hejsa

Er der nogen her, der kan hjælpe mig med et problem vedr. mit grafikkort, da
jeg ikke ved om det er min skærm der ikke vil samarbejde.

Jeg bruger Windows ME, mit grafikkort er ATI 500 (Rage Pro Turbo AGP 2X), og
umiddelbart virker det hele fint nok, men når jeg så vil have computeren til
at fungere som TV, skal jeg installere det fra ATI-cd'en og så går det hele
galt, skærmen klapper simpelthen bare sammen, og jeg må slette det hele
igen, får at kunne se noget i det hele taget.

Nogen der ved hvad det kan skyldes, det er en 17" skærm der hedder Sun
microsystems, mere ved jeg ikke om den, da det er en jeg har købt brugt.

Jeg håber jeg har skrevet oplysninger nok, ellers så skriv endelig igen, da
jeg vil blive meget glad for et hurtigt svar.

M.v.h.
Sus
_________________________________________ Susanne Pedersen ICQ#:30488574
Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +278314230488574
More ways to contact me: http://wwp.icq.com/30488574