Hyperlink Search...?
Fra : Shsj:\)

Dato : 20-02-02 16:04

Hej.
I binaere NG'er leder Midrosoft Outlook Newsreader efter hyperlinks hvis jeg
markerer en meddelelse, ("searching message for hyperlinks...")
....det er p... irriterende og tidskrævende, jeg tænkte om ikke der er een
her inde der kan fortælle hvor den funktion evt. kan slåes fra ?
VH.
Shsj

Fra : Shsj:\)

Dato : 03-03-02 17:11

"Shsj:)" <shs@jakobsen.as> wrote in message
> [...]
> ...det er p... irriterende og tidskrævende, jeg tænkte om ikke der er een
> her inde der kan fortælle hvor den funktion evt. kan slåes fra ?

.... -hvis du ved om det kan lade sig gøre eller ej, så læg en mail.
VH.
Shsj

Fra : N/A

Dato : 03-03-02 19:06

Fra : Shsj:\)

Dato : 03-03-02 19:06

"Morten Bjergstrøm" <nospam@dafnie.dk> wrote in message

> Det kan du nok ikke, da det er en "feature" i Microsofts nyhedslæser.
>
> Den nemmeste løsning er at skifte til enten Forte Agent eller XNews
> hvor sidstnævnte er gratis.
>
> --
> Mvh. Morten http://miljokemi.dk
> Miljøtemaer: http://tema.miljokemi.dk
> Miljøkemisk Forum: http://forum.miljokemi.dk

Ok. Tak.
Shsj:)

Fra : Madsen

Dato : 03-03-02 20:14

Shsj:) skrev:

> [...]
> tidskrævende, jeg tænkte om ikke der er een her inde der kan
> fortælle hvor den funktion evt. kan slåes fra ? VH.

Det er sikkert Outlook Express du snakker om og hvis du kiggede i
den gruppe som omhandler Outlook Express, så ville du bla. kunne
finde dette svar: <news:a5e5bg.l4.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk> som
muligvis kan hjælpe dig.

Madsen.

Fra : Shsj:\)

Dato : 03-03-02 22:59

> Det er sikkert Outlook Express du snakker om og hvis du kiggede i
> den gruppe som omhandler Outlook Express, så ville du bla. kunne
> [...]

Ka' du huske hvad der stod? ...-jeg får en meddelelse om at "the message is
expired or removed" så jeg kan desværre ikke se den.
VH.
Shsj

Fra : Madsen

Dato : 04-03-02 20:43

Shsj:) skrev:

> Ka' du huske hvad der stod? ...-jeg får en meddelelse om at
> "the message is expired or removed" så jeg kan desværre ikke
> se den.

Prøv at kigge her så:

Madsen.

Fra : Shsj:\)