Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe Premiere OT ?
Fra : --==JKA==--

Dato : 25-01-01 17:11

Jeg vil mene spørgsmål angående Premiere ikke hører hjemme i
dk.edb.internet.software .. men jeg kan også se det problematiske i en
grafik gruppe .. well ..bedre forslag ?

Sagen er:

Adobe Premiere .. kan den importere *.wmv filer .. streaming media .. for så
at redigere dem ?
Jeg har tjekket adobe.com men kunne intet finde .. sidder selv med en beta
hvor der ikke står et ord om det .. men det kan jo være tilføjet i den final
!

Jeg har set en kommentar fra en ret kompetene fyr .. President for en
WindowsMedia bruger gruppe i USA .. hvoraf det fremgår at denne future
skulle være at finde i Premiere 6 final .. så der burde være noget om det ..

P.S.: Jeg har ikke de store forkromede erfaringer omkring at kontakte Adobe
danmark .. derfor dette forsøg !

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-01-01 13:25

"--==JKA==--" <jkadk@hotmail.com> skrev:

> Jeg vil mene spørgsmål angående Premiere ikke hører hjemme i
> dk.edb.internet.software .. men jeg kan også se det problematiske i en
> grafik gruppe .. well ..bedre forslag ?

Tja, helt formelt passer dit spørgsmål ikke ind i dk.edb.grafik, men dog
bedre end en internetgruppe. Med den eksisterende gruppestruktur vil
jeg mene at dk.edb er den mest rigtige gruppe, men hvor mange læser
den, af de personer du ønsker at få fat i?
Så egentlig burde du måske have postet dit indlæg dér og i dk.edb.grafik
med opfølgning til dk.edb.

Så firkantede er vi heldigvis ikke, så here goes:

> [...]
> hvor der ikke står et ord om det .. men det kan jo være tilføjet i den final

I følge Adobe kan du ikke importere, kun eksportere WMV-filer. Se
eventuelt på: <URL: http://www.adobe.com/support/salesdocs/f8d2.htm>

Jeg har netop i dag modtaget invitation til Premiere 6 seminar den 14/2 i
Allerød og den 15/2 i Århus. Det burde du måske deltage i?

--
Kurt Lund

Fra : --==JKA==--

Dato : 26-01-01 14:10

"Kurt Lund" <kl@fabel.dk> wrote in message
> I følge Adobe kan du ikke importere, kun eksportere WMV-filer. Se
> eventuelt på: <URL: http://www.adobe.com/support/salesdocs/f8d2.htm>

Pokkers .. du har ret og jeg havde overset det der ..
Det ville ellers havde gjort mit liv umådeligt meget lettere !

> Jeg har netop i dag modtaget invitation til Premiere 6 seminar den 14/2 i
> Allerød og den 15/2 i Århus. Det burde du måske deltage i?

Det burde jeg helt sikkert .. men jeg har dårligt tid til at gå hjem for at
sove .. så ..
Har du fået den indbydelse direkte fra Adobe eller 3. part ? .. jeg kan ikke
mindes at have set en ?

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-01-01 15:58

--==JKA==-- <jkadk@hotmail.com> skrev:

> Har du fået den indbydelse direkte fra Adobe eller 3. part ? .. jeg kan
ikke
> mindes at have set en ?

Den kom direkte fra Adobe.

--
Kurt Lund

Fra : Per Christoffersen

Dato : 29-01-01 09:18

> ikke
>
> Den kom direkte fra Adobe.
>
> --
> Kurt Lund

Og ligger her:
http://www.adobe.dk/events/digvideo/shoot.html

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 01-02-01 20:06

pinligt at lave stavefejl i en så stor skrifttype, og så lige i
overskriften..

- Tonny