MT-NewsWatcher
Fra : bassballs

Dato : 20-02-02 11:14

Hej!

Hvordan er det man gør så artiklerne bliver opdateret løbende mens man
er på en gruppe , jeg har sat programmet til at opdaterer hver 5. minut
men der sker ikke noget før end jeg lukker vinduet og dobbeltklikker på
gruppen igen så er listen opdateret når den åbnes igen

Venlig hilsen
Anders Krøyer

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-02-02 11:44

In article <bassballs-389406.11135720022002@news000.worldonline.dk>,
bassballs <bassballs@mac.com> wrote:

> [...]
> men der sker ikke noget før end jeg lukker vinduet og dobbeltklikker på
> gruppen igen så er listen opdateret når den åbnes igen

en gruppe opdateres, ganske rigtigt ikke mens MT er åben, men gruppe
listen opdateres løbende.

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Besides, if you can't get a decent kernal panic or two in a month,
what's the point of living?

Fra : bassballs

Dato : 20-02-02 13:41

In article <spam-514A97.11434520022002@localhost>,

> en gruppe opdateres, ganske rigtigt ikke mens MT er åben, men gruppe
> listen opdateres løbende.

øhhh hvordan kan du så være så hurtig på aftrækkeren med svar?

Venlig hilsen
Anders Krøyer

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-02-02 13:50

In article <bassballs-A01475.13405120022002@news000.worldonline.dk>,
bassballs <bassballs@mac.com> wrote:

> øhhh hvordan kan du så være så hurtig på aftrækkeren med svar?

Min newsserver angiver at de to indlæg er afsendt henholdsvis klokken
11:13 og 11:43, er der koks i den?

Fra : bassballs

Dato : 20-02-02 16:15

In article <spam-E20EE2.13500320022002@localhost>,

> Min newsserver angiver at de to indlæg er afsendt henholdsvis klokken
> 11:13 og 11:43, er der koks i den?

Ikke lige her men ind imellem virker det jo næsten som om at det er en
chat kanal det her, og så vil man jo bare gerne være med på beated.

Venlig hilsen
Anders Krøyer

Fra : Storm

Dato : 20-02-02 16:19

fbassballs <bassballs@mac.com> wrote:

> og så vil man jo bare gerne være med på beated.

Det kræver at du får opdateret driverne til din biologiske co-processor
samt installeret eksternt sæt fingre (og tæer?) - men det kan du sagtens
få hjælp og vejledning til her.

--
Venlig hilsen Nina

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-02-02 16:43

In article <1f7wvu9.1skwbfke3r0n4N%Ninzen@ofir.dk>,
Ninzen@ofir.dk (Storm) wrote:

> Det kræver at du får opdateret driverne til din biologiske co-processor
> samt installeret eksternt sæt fingre (og tæer?) - men det kan du sagtens
> få hjælp og vejledning til her.

Hvor er "her" - jeg vil gerne have en finger til hvert bogstav i
alfabetet.

Fra : Storm

Dato : 20-02-02 17:00

> Hvor er "her"

- Lige her:
En plastikingeniør - en kirurg - et hurtigt netværk - opdaterede drivere
- fantasifulde hoveder - hvor svært kan det være...

Bare husk at boote i Darwin (fnis).

> - jeg vil gerne have en finger til hvert bogstav i alfabetet.

Du mener - nu også til udvidet tastatur - no problem - se ovenfor.

--
Venlig hilsen Nina

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-02-02 17:19

In article <1f7wxmk.1u52d0610k98igN%Ninzen@ofir.dk>,
Ninzen@ofir.dk (Storm) wrote:

> - Lige her:
> En plastikingeniør - en kirurg - et hurtigt netværk - opdaterede drivere
> - fantasifulde hoveder - hvor svært kan det være...
>
> Bare husk at boote i Darwin (fnis).

ja den var vist for viderekommende

> Du mener - nu også til udvidet tastatur - no problem - se ovenfor.

Det tør jeg sgu ik' Sidst jeg henvendte mig opfordrede Dr.Brevkasse mig
til at save fingrene af og sende dem til nærmere inspektion i Esbjerg.
(Er han mon medlem af de Røde Brigader?)

Jeg forslog ellers, at jeg kunne scanne dem i min flatbedscanner, men
det var han slet ikke interesseret i... Er det mon fordi den ikke kan
generere et tilstrækkeligt kraftigt magnetfelt?

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 23-02-02 00:43

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Det kræver at du får opdateret driverne til din biologiske co-processor
> samt installeret eksternt sæt fingre (og tæer?) - men det kan du sagtens
> få hjælp og vejledning til her.

Tæer? Den tror jeg ikke nogen kan - endnu? De øvrige ting er gruppen
skam leveringsdygtige i

Der er endda folk her, som er i stand til at hjælpe mig, når jeg får
fejl 40 (og, ja, lad mig bare komme de vittige hoveder i forkøbet: det
gør jeg tit)